• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Да ти купам мал велосипед

23/11/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

infografika-1

Што е потребно за автоматизирано купување/планирање и кој се` учествува во тој процес? Најпрво, тука се технички прилагодените веб сајтови кои отворија свој простор за автоматизирана продажба на просторот, и агенциите кои пласираат огласи на веб сајтовите. Потоа, тука е и SSP (supply side platform) – платформа која им овозможува на сајтовите да управуваат со својот инвентар и да ја оптимизираат продажбата автоматски, и ги поврзува веб сајтовите со безброј DSP (demand supply platform) и Ad networks и со тоа се отвараат поголеми пазари. Понатаму, DSP (demand supply platform) користи агенции како би управувале и купувале кампањи т.е огласи на безброј Ad networks, мрежи кои на сајтовите им помагаат да го продадат својот непродаден инвентар, односно импресии, ги сегментира по локација, демографија, контекст, наместо да се преговара со сајтовите поединечно. Ad exchange го собира инвентарот од безброј Ad networks и сајтови и на ниво на однесувањето на публиката, со подобри податоци и таргетирање го нуди инвентарот по пат на аукција. И на крајот, Trading desk–Programmatic единицата во рамките на агенцијата го централизира и оптимизира инвентарот и цените со помош на DSP платформата. Звучи комплицирано, но е бескрајно едноставно во дигиталниот свет.

Никогаш не било полесно да се купува и да се патува отколку денес, кога технологијата се здружи со маркетингот. Ефтин хотел, нема проблем, камера по најповолна цена, еве сега ќе го известиме вашиот паметен телефон се` што ве интаресира. Можеби тоа во некоја мера го одзема задоволството на истражувањето (и мачното лутање), но секако штеди време.  

р е к л а м а

Како тоа функционира е темата на овај текст – што е Programmatic или автоматизирано купување и пласирање на огласите и како огласите се пласираат на интернет во однос на потребите и интересите на потрошувачите.

infografika-2

“Programmatic е автоматизирано купување и продавање на огласите на интернет, во секунда, при што со висока прецизност се таргетира поединецот на ниво на личниот профил и на најефектни веб сајтови и портали за конкретната личност. Новата технологија во комбинација со големиот број на податоци за трагaта која нашата IP адреса ја остава на интернет, овозможиле купувањето и таргетирањето на онлајн огласите да се автоматизира со користење на алгоритми. Ова стана водечки тренд во светот, а принципот на автоматизација многу брзо ќе се пренесе и на другите медиуми, ТВ и OOH (што некаде веќе и се случува, во САД и Велика Британија)”, изјави за “Време“ Марија Јоксимовиќ, digital account директор на агенцијата Universal Media (UM), Белград.

Ете како се случува “тоа токму одговара за мене“ огласот, за одреден производ или услуга стигне до потрошувачот.  

КАДЕ И ДА СТЕ: Со автоматизираното купување и продавање се исклучува директен контакт и преговарање со медиумите, помеѓу агенциите/огласувачите и медиумите, што значи брза трансакција, се исклучува купување на импресии врз база на демографија, локалитет, општи описи и ништо повеќе од тоа. Интернетот нема граници, потрошувачите се движат и локалните и на светските сајтови и каде и да се оставаат трага, така се доаѓа до секој од нив, каде и да бил тој.

Компанијата L’Oreal има искуство во обраќањето на корисниците на интернет. Како стојат работите кога станува збор за купувањето на веб просторот, објаснува Никола Иванов, шеф за маркетинг и дигитал во компанијата L’Oreal. “Ние во L’Oreal сме спремни во потполност да ја искористиме предноста на Big data технологијата. Тестираме различни модели и алатки на таканареченото Programmatic огласување (програматски медиа закуп), со цел со користење на иновативни и персонализирани техники да ја унапредиме комуникацијата со нашите потрошувачи.” Според неговите зборови, компанијата L’Oreal развива стратешки партнерства со локалните агенции кога станува збор за прецизно огласување и Programmatic медиа закуп, и смета дека српскиот пазар го прифатил овај модел. “Имавме веќе неколку кампањи во Србија во кои го тестиравме Programmatic моделот со тимот на Universal Media користејќи ја алатката Cadreon.”

Предноста на автоматизираната технологија, смета Иванов, е во тоа што сегментира публика на сосема ново ниво. “Programmatic огласувањето доведува до максимален досег на дигиталното огласување и пласирање на маркетинг содржината. Сепак, тоа е само еден дел од нашата целокупна стратегија на зацврстување на односите со купувачите (consumer engagement). Кога станува збор за ТВ Programmatic, тоа ќе допринесе за подобро разбирање на специфичните групи на телевизиска публика. Во секој случај, мислам дека ќе бидат потребни уште пет години за да таканареченото real time bidding за ТВ (лицитирање во реално време) да заживее и на нашите пазари”, вели шефот за маркетинг и дигитал на компанијата L’Oreal.

PROGRAMATIK во Србија: На светско ниво, овај начин на купување на онлајн огласи значајно расте, а на некои пазари веќе завзема околу 60% од вкупното купување на онлајн инвентарот. Поради дигитализацијата на ТВ сигналот и пуштање на телевизиските платформи преку интернет, и овај медиум се отвара за овај вид на автоматизација на купувањето, што на големо се случува во Америка и Велика Британија.

Целиот текст можете да го прочитате на сајтот magazina Vreme.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.