• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали органското споделување содржини преку FB страните ќе достигне 0% reach ?

11/03/2014
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Органскиот reach на содржината на брендовите која се споделува преку Фејсбук страните веројатно ќе достине 0%. Тоа е само прашање на време.

Ова е главниот (страшен) заклучок од студијата на Social@Ogilvy кои набљудувале што се случува со Фејсбук активностите на околу 100-тина брендови.

Во 2012 година Фејсбук ја направи првата рестрикција на органскиот reach, кога споделувањето на FB страните го ограничи на околу 16% од фановите. Во декември 2013, како што веќе пишуваме, се направи нова рунда на “кастрење“ па тие 16% станаа 6% а кај поголемите фан страни (над 500.000 фанови) ричот се ограничи на само 2%.

Неофицијално се повеќе се крчкаат муабети дека комјунити менаџерите треба да се спремаат и за 0% reach во периодот кој претстои.

р е к л а м а

Погледнете како се движеше FB reach-от во последните 5 месеци:

marketing365 facebook organic reach

Можноста да се создаваат заедници (или communities – веќе ми е одомаќинет зборов) на фанови со кои ќе се оддржува постојан контакт, кои ќе се “храбрат“ да комуницираат со брендот и неговата содржина што се појавува на сечиј News Feed беше главен аспект зошто Фејсбук беше одлично прифатен од маркетерите. Можноста за интеракција со фановите беше и повод многу брендови и корпорации да инвестираат милиони долари во развојот на тие заедници и постојатно да ја хранат истата со нови и нови содржини.

Медиумите пак најдоа одличен канал како своите производи : “вестите“, лесно да ги споделуваат на јавна огромна сцена и така да ја билдаат својата читателска публика која потоа ја изложуваат на повеќе реклами од брендовите.

За сите беше ТОП и сега Фејсбук откако сите “ги навлече“ на тоа….реши од тоа и да монетизира…

Генерално, постојат две клучни причини за ова намалување на бесплатното споделување до читателите. Прво е што и Фејсбук сака да види пари од тоа што го прави (и натаму ќе може да се стигне до фановите ама за тоа ќе треба да се плаќа) а второ е што објективно, Фејсбук стана преголем, со премногу содржина која не може ефикасно да биде дистрибуирана и потоа ефикасно конзумирана од фановите.

Во продолжение погледнете ја презентацијата од истражувањето кое го водеше Marshall Manson од Social@Ogilvy.

Извор
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.