• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали рекламите со постари лица се новиот голем тренд во маркетингот?

10/04/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендовите ширум светот го менуваат начинот на кој ги прикажуваат постарите граѓани.

Пример за тоа е најновиот амбасадор на брендот Reebok од Кина кој не е млад атлетичар, мускулест спортист ниту пак модел – туку станува збор за Wang Deshun, 80 годишен постар господин кој стана познат по дефилирањето на Beijing Fashion Week во 2015.

Извор: http://mygoodplanet.com

Можеби станува збор за еден од ”најкул дедовците” кој стана голема сензација ширум светот и започна да го менува начинот на кој луѓето размислуваат и гледаат на нештата. Станува збор за уште еден одличен пример за тоа дека никогаш не е доцна и никогаш не можеме да сме престари за да ги следиме своите соништа. Тој започнал да учи Англиски јазик во својата 44 година, со фитнес започнал да се занимава на 50 и на 79 години може да се гордее со својата одлична фит форма.

р е к л а м а

Wang  и не е првиот повозрасен човек кој во своите 80-ти стана заштитно лице на некој бренд. Минатата година Nike на светот му ја престави  86 годишната Madonna Buder  која се натпреварува на Ironman предизвиците.

Извор: trendspotters.tv


Зошто брендовите користат повозрасни лица во своите бренд кампањи?

Начинот на кој брендовите ги таргетираат своите целни групи се менува. Стереотипите забрзано се менуваат кога станува збор за оваа возрасна група. Постарите лица сега се прикажани како луѓе кои се грижат за фит изглед и се активни и позитивно ‘’кул’’.

Како пример за надминување на стереотипите кога станува збор за повозрасните групи е и новата кампања на Mother London за Англиската компанија за осигурување Sun Life, каде луѓето во своите 50ти години се прикажани како луѓе кои уживаат во животот. Извршните директори на агенцијата,  Hermeti и  Ana Balarin, во креирањето на кампањата се фокусирале на истражувањето на  Sun Life кое покажало дека повозрасните луѓе сметале дека не се доволно вклучени во кампањите на поголемиот број на брендови.

Во согласност со Terri Meyer, пак извршен директор и основач на креативната агенција Terri & Sandy, “60 тите се новите 40ти.”
Оваа демографска група не се гледа себе си како стара на оваа возраст и не се поврзува со класичните стереотипи за возрасни луѓе со седа коса. И оваа група е во тек со трендовите во полето на технологијата и има одредени аспирации.

Trevor Robinson, основач и воедно и креативен директор на Quiet Storm, верува дека проблемот кај рекламирањето во однос на овие возрасни групи се наоѓа во сегрегацијата помеѓу различните возрасни групи и генерации кое е многу често во поглемиот дел од западното општество. Проблемот во однос на ова прашање се појавува во делот со креативците во агенциите кои се прашуваат како да комуницираат со постарата генерација кога имаат многу мала социјална интеракција со нив.
“Користењето на постари лица во рекламни спотови може да е инспиративен чекор за секоја генерација’’ објаснува Balarin од агенцијата Mother London, додавајќи дека трендовите на прикажување на постари лица рефлектираат една поширока репрезентација на сите групи во индустријата.

Новата кампања креирана од FCB New York во насока на овие трендови прикажува 88-годишна  возачка на амбулатно возило која сеуште им помага на пациентите и во своите 80ти и секојдневно воедно прави повеќе од 20 склекови ви војнички стил. Оваа кампања брендот ја насочил кон прикажување на секојдневни локални луѓе кои прават несекојдневни нешта во рамките на своите заедници, а годините не ги зеле како ограничувачки фактор.

Како и секој тренд сепак постои ризик истиот да предизвика презаситеност на пазарот.
“Вистина е дека користењето на повозрасни лица во реклами е нешто што е тренд во моментот и прикажува колку сте модерни како бренд. Она што ги поврзува луѓето не е нивната возраст туку нивните интереси и пасија, во голем дел тоа е приказната како и силната порака и инспирација која ќе ја пренесат без разлика за која возрасна група се работи.’’

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.