• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали содржината на новинските портали го одразува нашето општество? – Маја Блуменшајн во SoMoCast

15/10/2024
in Digital, Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во третата епизода на SoMoCast гостин беше Маја Блуменшајн, директорка за нови медиуми во хрватската телевизија Nova TV и членка на Хрватската асоцијација на дигитални издавачи (HUDI), која ги сподели своите размислувања за дигиталните медиуми, предизвиците на модерното новинарство и иднината на медиумската индустрија во Хрватска.

Нејзиниот професионален пат од амбицијата да стане новинар до водечката позиција во дигиталниот свет на Nova TV бил исполнет со многу пресвртници, кои ја довеле до улогата на клучна личност во развојот на дигитални содржини и платформи.

р е к л а м а

Маја отсекогаш го сакала новинарството, но нејзиниот професионален пат тргнал во друга насока. Иако сонувала да стане новинарка, таа одлучила да студира политички науки, а подоцна се специјализирала за политички маркетинг и односи со јавноста. Оваа промена ја довела до светот на креативниот маркетинг, каде што работела во агенции пред да се соочи со предизвикот на медиумите.

Една од главните теми на разговор беше деградацијата на новинарската професија и промените со кои се соочуваат новинарите денес. Маја многу јасно го кажа своето мислење за предизвиците со кои се соочуваат новинарите во современиот свет. „Дефинитивно е потешко да се биде новинар денес отколку пред 20 години“, вели таа, истакнувајќи дека циклусите на промени се пократки, а притисокот врз новинарите е поголем. „Трендовите повеќе не се менуваат на годишна основа, туку речиси на квартална основа“, објаснува таа, што врши огромен притисок врз новинарите да бидат во тек со новите алатки, теми и технологии.

Исто така, алгоритмите на социјалните мрежи и онлајн платформите сега ја диктираат популарноста на содржината, често оставајќи помалку простор за уредувачка автономија. „Алгоритмите избираат што ќе биде популарно, а уредниците ја губат контролата врз содржината“, вели Маја, додавајќи дека се надева дека новинарската професија ќе се врати на своите корени кога корисниците ќе почнат повеќе да ја ценат квалитетната содржина.

редизвиците за монетизација на медиумите во дигиталната ера не ја заобиколија ниту Nova TV. Маја објасни дека повеќе не може да се потпира на еден извор на приход, како што беше случајот со традиционалното огласување. „Диверзификацијата е клучот. Програматското огласување расте, но клиентите денес очекуваат персонализиран пристап и поквалитетна продукција“, објаснува таа.

Во поткастот исто така се зборуваше за зголеменото влијание на инфлуенсерите на пазарот. Маја смета дека инфлуенсерите претставуваат сè поголема конкуренција за медиумите, но дека нивната автентичност сè почесто се става под знак прашалник. „Верувам дека инфлуенсерите ја изгубија својата автентичност бидејќи се обидуваат да покријат премногу различни теми. Сепак, тие станаа незаменлив дел од секоја кампања, што значи дека медиумите мора да најдат начин да соработуваат со нив или да ги интегрираат во нивните стратегии“ – објаснува Блуменшајн.

И покрај доминацијата на глобалните платформи и теми, Маја смета дека локалните содржини никогаш нема да ја изгубат својата важност. „Луѓето секогаш сакаат да читаат приказни кои се однесуваат на нивната заедница, на секојдневни теми и прашања со кои можат да се идентификуваат“, објаснува таа. Nova TV ја препозна оваа потреба и разви серија портали кои покриваат специфични интереси, од здравје до туризам, со што изгради стабилно портфолио на дигитални производи. „Што и да се случува во светот, секогаш ќе има потреба од локални содржини, а нашата мисија е да ги задоволиме овие специфични потреби на публиката“, заклучува Маја.

Во продолжение можете да го преслушате поткастот со Маја Блуменшајн во целост:

Сите новости за овогодинешното издание на SoMo Borac можете да ги следите преку официјалниот билтен, на веб-страницата и преку профилите на Facebook, Instagram и LinkedIn. Додека ги чекате најновите информации за тоа што организаторите подготвуваат за оваа година, преслушајте ги минатогодишните предавања на официјалниот YouTube канал и не заборавајте навремено да набавите билет за учество.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.