Киборг антропологот Eмбер Кејс, со поддршка на ENNA, на фестивалот Денови на комуникациите ќе открие како да го дизајнирате дигиталниот свет во согласност со луѓето и да го намалите технолошкиот стрес
Нашето време и внимание станаа највредните ресурси, а технологијата постојано се бори за нив – често на начин што нè заморува, исцрпува и нè држи постојано онлајн. Дали технологијата може да биде дизајнирана да ни го олесни животот, наместо да го преземе? Одговорот на ова прашање ќе го даде Eмбер Кејс, со поддршка на ENNA, киборг антрополог и една од највлијателните жени во технологијата според Fast Company, која ќе зборува на фестивалот Денови на комуникациите од 15. до 18. мај во Ровињ.
Ембер Кејс ја проучува врската помеѓу луѓето и технологијата, истражувајќи како гаџетите нè менуваат – емоционално, социјално и физички. Својата кариера ја посветила на наоѓање одговори на прашањето како технологијата може да работи за нас, а не против нас, а нејзините сознанија ги запишала во книгите „Calm Technology“ и „A Kids Book About Technology“, кои служат како водич за создавање похумана дигитална иднина.
„Горди сме што ENNA, како група фокусирана на одржлива иднина и технологија, отвора тема за која треба да почнеме да зборуваме сè повеќе и повеќе. Нашите слогани „За утрешнина која вреди“ и „Начин да растеме“ ги одразуваат идеите за кои ќе зборува и Ембер Кејс – како да се развие технологија што ни прави добро“ – посочува Доротеа Лазанин Јеленц, директор за корпоративни комуникации и маркетинг во ENNA.
На Денови на комуникациите, Кејс ќе одржи предавање насловено „Designing Calm Technology“ („Дизајнирање на мирна технологија“), во кое ќе објасни како да дизајнирате технологија која знае кога треба да се истакне, а кога да се повлече во позадина – без постојани известувања, одвлекување на вниманието и дигитален хаос. Наместо технологии кои нè исцрпуваат, таа ќе презентира идеи за создавање решенија кои го почитуваат нашето внимание и ни помагаат да бидеме продуктивни без да се чувствуваме преоптоварени.
На главната фестивалска сцена, Кејс ќе ѝ се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, поддржано од A1; потоа Керен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC; Блер Енс, водечки авторитет во светот за продажба и цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, најитриот трол на Интернетот и поранешен шеф на социјалните медиуми за Ryanair; Мариша Лакијани, експерт за вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на трошоците за огласување (ROAS); Јохан Ронстам, светски експерт за брендирање, сериски претприемач и креативен визионер зад кампањите за брендови како Volvo, Adidas и Nike; како и Мирела Креспи, креативниот стратег кој стои зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за светски брендови како Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft. Организаторите на фестивалот најавија моќен состав на говорници со лидери од регионот и светот кои ќе гостуваат во програмата на еден од најважните настани во овој регион за сите кои се занимаваат со креативноста и комуникациите.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15 до 18 мај во Ровињ, можат да најдат повеќе информации за учеството на www.danikomunikacija.com.