• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дел од водечките веб сајтови се откажуваат од Гемиус

21/02/2014
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Медиуми
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Голем дел од водечките веб сајтови во Македонија меѓу кои и Time.mk, Off.net.mk, On.net.mk , Kajgana.com, Sky.mk, Mkd.mk, Ekipa.mk, Kafepauza.mk, Telegraf.mk, Vest.mk, Dnevnik.mk, Utrinski.mk најавија дека планираат да истапат од мерењата и истражувањата кои ги прави Гемиус.

За целиот процес и пред се дилемите и проблемите со кои истиот се соочува пишувавме во повеќе наврати а сега сето тоа на некој начин и се официјализира кога голем дел од веб сајтовите деновиве одбија да ги потпишат предложените договори од Гемиус.

Гемиус мерења сајтови мислења

р е к л а м а

Многу од веб сајтовите кои сакаа да останат анонимни исто така ни кажаа дека размислуваат и ја чекаат целата разврска за да видат колку сајтови ќе се приклучат и дали целиот проект ќе има кредибилитет да биде вистински репрезент на македонската интернет сцена.

Сепак, постои и дел од веб сајтовите кои се на став дека ќе продолжат да се мерат.

Маркетинг365 побара мислење од повеќе веб сајтови, некои портали и самите тоа јавно го објавија, па во продолжение правиме еден преглед на ставови на тема – Мерење преку Гемиус – за или против.

Пред 3 дена најпрво со заедничко соопштение се огласија Off.net.mk, Kajgana.com, Mkd.mk, On.net.mk, кои меѓу другото велат:

“….Своевременото доаѓање на Гемиус кој се занимава со оваа проблематика, сите го поздравивме гледајќи во него надеж дека со професионален однос, јасна методологија и прецизни и објективни алатки ќе се внесе ред во мерењето на интернет посетеноста и читаноста на македонските веб сајтови и портали.

Една и нешто година подоцна, премалку се направи во тој поглед. Ние на Гемиус му дадовме целосен пристап до нашите веб сајтови, очекувајќи да добиеме јасни и доверливи резултати кои никој нема да ги оспорува. Меѓутоа, од другата страна како да немавме соговорник, некој што стручно ќе ја опише методологијата и ќе ги презентира податоците објаснувајќи ги отворените прашања, меѓу кои најчестото е како и зошто се случуваат големи и чудни разлики меѓу податоците од Гемиус и оние кои редовно ги користиме од сервисот Гугл Аналитикс.

Неодговорените прашања, нередовните извештаи кои еднаш пристигнуваат на 10-ти а другпат на 25-ти во месецот и инсистирањето овој сервис да почне да ни се наплаќа без претходно да бидеме уверени во професионалноста на добиената услуга, не наведоа да излеземе од Гемиус.

Иако поради нашиот отпор кон првичната цена, Гемиус ни понуди попуст на цената, не сме убедени дека тие се подготвени да изградат сериозен однос со нас како клиенти и да ни помогнат да го форматираме македонскиот интернет пазар според општо прифатени критериуми.

Затоа, сакаме да ја информираме јавноста и нашите читатели дека не сме веќе дел од мерењата на Гемиус на кои им посакуваме многу среќа во работата…“

 

Сопственикот на Time.mk, Игор Трајковски за Маркетинг365 по повод оваа тема изјави : “… Time.mk би сакал да остане во Гемиус, но поради малиот одзив на сајтови кои ќе останат да се мерат со сервиосот, и Тајм.мк ќе излезе од мерењето…“

Савица Кусакатски, одговорна за online медиуми под капата на МПМ (Telegraf.mk, Vest.mk, Dnevnik.mk и Utrinski.mk) ни изјави дека тие сметаат дека на македонскиот интернет пазар “…е потребна трета независна страна која ќе ја мери и истражува публиката на веб порталите, но сметаат дека компанијата која претендира да биде тоа во овој момент не нуди адекватни цени кои одговараат на приликите во македонскиот интернет пазар…“

Сопственикот на Derbi.mk , Александар Табаковски ни изјави дека “нема аргументи дека софтверот не е добар или дека мерењата се непотребни, туку напротив смета дека тоа е одличен бизнис проект на Гемиус“ но неговите забелешки се во насока на тоа што како што вели: “работа на медиумите е да создаваме квалитетна содржина со која ќе ја привлекуваме публиката и оттаму не веруваме дека Гемиус ќе придонесе за нови читатели и нови адвертајзери туку само на адвертајзерите ќе им помогне да имаат подобра слика за читателите“ .

Јован Соколовски од Sky.mk ни изјави “….се повлекуваме од мерењето и тоа пред се го правиме поради неадекватните цени за веб сајтовите кои се неприлагодени за  условите на македонскиот интернет пазар…“. Сличен став, кој ни го пренесе Ирина Шумадиева, имаат и во KafePauza.mk каде повторуваат дека во моментов “…ја разгледуваат целата ситуација но натежнува ставот да не учествуваат во мерењата…”

И изјавите на другите веб сајтови главно се движат околу овие две работи: фактот што голем дел од сајтовите излегуваат од мерењата што го доведува во прашање кредибилитетот на проектот и фактот што цените се неадекватни за условите кои владеат на македонската интернет сцена.

Дел од веб сајтовите кои сакаа да останат анонимни предочија на фактот дека финансирањето на проектот е нерамномерно во однос на издатокот кој се наметнува за веб сајтовите и оној за маркетинг агенциите.

Од друга страна пак, со став дека го поддржуваат проектот и засега остануваат да се мерат преку Гемиус се јавија неколку други портали од водечките меѓу кои и Motika.com.mk, CrnoBelo.mk, Hajdpark.mk и други.

Ставот на CrnoBelo.com со кој го поддржуваат проектот e дека “…за развој на Интернет маркетингот во Македонија, неопходно е присуство на независна страна која ќе прави официјални мерења и рангирања на веб сајтовите. Во овие мерења треба да бидат вклучени сите релевантни македонски веб странци, по цени соодветни на состојбата на пазарот...”

Давор Илиев од Мотика, за Маркетинг365 изјави дека:

“…Ја гледаме потребата од трета, независна страна што ќе ја мери посетеноста на сајтовите. Сметаме дека постоењето на еден ваков мерач ќе придонесе за развој на пазарот и затоа нема да се повлечеме од мерењето на Гемиус…“

Сличен став имаат и од Хајд Парк кои преку Ивана Станковска ни го проследија следниов коментар:

….За нас е многу важно да постои професионална компанија од ваков тип, која не само што ќе ги мери посетите, туку ќе даде целосна слика за порталот, вклучувајќи ги демографските податоци и многубројните статистики, пред сѐ пред огласувачите и маркетинг агенциите. Важноста е голема и поради фактот дека рангирањата на Алекса и месечните извештаи од Google Analytics сѐ помалку се сметаат за релеванти и на нив не можеме во целост, дури може да се каже и воопшто не можеме да се потпреме. За сега, според нашите информации, по повлекувањето на Нилсен, Гемиус е единствена која ги мери посетите на сајтовите во Македонија, така што Хајд Парк останува на Гемиус и во иднина и очекуваме долга и успешна соработка. Во однос на цените, се согласуваме дека се малку високи, барем за оние кои се планираат по истекот на 6 месечниот попуст. Се надеваме дека одговорните од компанијата ќе го земат во предвид интернет пазарот во Македонија и ниските проценти издвоен буџет на огласувачите, па врз основа на овие податоци ќе ги создадат цените. Сметаме дека би било штета да се пропушти оваа можност и оваа соработка, бидејќи тука не станува збор само за мерење, туку за учење за тоа како функционира интернетот во Европските земји….“

Од Media Solutions пак, агенцијата партнер на Гемиус во Македонија во текот на вчерашниот ден информираа дека :

“….На барање на голем број од сајтовите за пролонгирање на рокот за потпишување на договорите со Гемиус, побаравме од претставништвото во Бугарија одложување и истото ни беше прифатено. Гемиус се согласи рокот за потпишување на договорите да го помести до 1-ви Март, со препорака сајтовите да се изјаснат дали ќе продолжуваат со мерењата до 26-ти Февруари….“
Каква развршница ќе добие целата оваа ситуација сеуште е неизвесно, евидентно е дека постојат определени несогласување пред се околу цената која треба да биде наплатена од веб сајтовите, така што се надеваме дека ќе биде најдено решение кое ќе биде од корист на целиот македонски интернет пазар.
Доколку сакате да се вклучите во оваа дебата, Вашиот коментар е добредојден на contact@marketing365.mk или во продолжение на оваа статија.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.