Под слоганот #SAMODOĐI, денес почнува 15-то јубилејно издание на регионалниот собир на комуникациската индустрија – Weekend Media Festival. Настанот се ќе трае до недела, 25 септември, во просториите на стариот Тутунски комбинат во Ровињ, Хрватска.
Со над 35 предавања, дискусии и панели, Weekend Media Festival ќе им овозможи на љубопитните посетители нови искуства и знаења, пред сè благодарение на извонредните кариери и достигнувања на овогодинешните говорници.
Програмата на Weekend.15 ќе ја отвори угледниот израелски новинар и публицист Јоси Мелман, кој заедно со Игор Алборгети, главен и одговорен уредник на хрватскиот неделник „Експрес“, ќе зборуваат на темата „Што можеме да научиме од Мосад?“, откривајќи им на гостите какви тајни крие мрачниот свет на шпионажата и што значи грижата за меѓународната безбедност.
Никола Дешковиќ, основачот на првата хрватска интернет компанија AutoScout 24 која се занимава со рекламирање и огласување на користени автомобили, ќе зборува за клучните чекори за ефективно започнување бизнис и успешно влегување во претприемничките води, додека Алан Сумина, основачот и директор на Nanobit – хрватскиот еднорог, ќе ја идентификува важноста и ќе влијанието на мобилните игри.
Актуелните економски трендови ќе ги покрие Вук Вуковиќ, кој ќе зборува за жешката есен и рецесијата што нè очекува во 2023 година, а зошто WEB 3.0 се смета за дигитална пресвртница ќе објасни Филип Драгославиќ, ко-основач на Solrise, блокчејн компанија, Никола Шкориќ, директор на ElectroCoin, компанија чија мисија е едноставно, брзо и легално купување и продавање криптовалути, како и Ида Пандур, генерален менаџер на NEAR Balkans Hub.
Една од највозбудливите приказни на Weekend.15 сигурно ќе биде разговорот помеѓу Никола Павешиќ од Infobip и Мајкл Селден од Fineless Foods, еден од најинтересните стартапи за технологија на храна во светот во моментов. Во рамките на Weekend.15, ќе бидат објавени победниците на хрватскиот старт-ап натпревар за храна за храна организиран од Infobip, Maistra и Peppermint, кој започна на Викенд Фуд Фестивалот во јули.
Под покровителство на Weekend.15 годинава се одржува фестивалот Golden Drum кој ги наградува најдобрите идеи, најуспешните креативни тимови и професионални поединци кои ефективно ги оживеаа иновативните идеи и со тоа оставија свој белег во рекламната индустрија, а овогодинешниот главна тема на фестивалот е Rebuilding Connection.
Во оваа прилика публиката ќе има можност да се запознае со Гада Вали, најмладиот говорник на TED за Блискиот Исток и Северна Африка и првиот арапски дизајнер којa се обрати во седиштето на УНЕСКО во Париз. Во Ровињ ќе настапат и Фабио Сеидл, директор за глобален креативен развој во Мета, одговорен за светски кампањи за престижни брендови како Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger и Quest, како и Џејсон Ромејко, глобален извршен креативен директор и управен партнер на компанијата Serviceplan International, која беше прогласен за независна мрежа на годината на Cannes 2022.
Покрај врвните говорници и одличните едукативни содржини, Weekend Media Festival е познат и по импресивната забавна програма, која нема да изостане ниту оваа година. Така, на овогодинешниот фестивал ќе настапи регионалната ѕвезда Констракта, придружувана од бендот Zemlja Gruva. Како и сите претходни 15 години, генерален спонзор на фестивалот е Адрис Груп.
Сите новости за 15. издание на Weekend Media Festival може да се следат преку официјалните канали на Инстаграм и Фејсбук.