• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Денови на комуникациите“ го најавија доаѓањето на Софија, робот кој ја менува иднината на човештвото и вештачката интелигенција

06/02/2025
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Единаесеттото издание на високоочекуваниот фестивал за креативност и маркетинг, Денови на комуникациите, се враќа во Ровињ на посончев датум од кога било, а откриени се и првите во низата фасцинантни говорници на главната фестивалска сцена!

Фото: Вана Катанчиќ

Вечерала со државници, ја красела насловната страница на Cosmopolitan, се шегувала со Џими Фалон и станала првиот робот – граѓанин на светот и амбасадор за иновации на Обединетите нации. Со учесниците на Деновите на комуникација, таа ќе ги истражува границите на технологијата, човештвото и нашата иднина. Софија, најпознатата хуманоидна вештачка интелигенција, доаѓа во Хрватска, објавија организаторите на фестивалот „Денови на комуникациите“, кој ќе се одржи во Ровињ од 15 до 18 мај 2025 година. Водена од принципот на соработка меѓу луѓето и вештачката интелигенција, Софија стимулира важни дискусии за етиката на вештачката интелигенција, односите помеѓу луѓето и машините и редифинирањето на нашата заедничка улога во свет кој континуирано се менува.

Мисијата на Софија е да служи како мост меѓу луѓето и технологијата, демистифицирајќи го потенцијалот на вештачката интелигенција и отворајќи ја вратата за нови можности. Нејзиниот творец Др. Дејвид Хансон замислува иднина во која машините ќе ја постигнат свеста, приближувајќи нè до границите на разбирање на свеста и човештвото, додека доаѓањето на Софија на DK2025 претставува исклучителна можност конечно да се подигне дискурсот за вештачката интелигенција во Хрватска и регионот на едно повисоко ниво – но и да се преиспитаат начините на кои градиме етичка рамка за коегзистирање со вештачката интелигенција.

р е к л а м а

„Хрватската комуникациска индустрија често зборува за иднината на вештачката интелигенција, но доаѓањето на Софија на Денови на комуникаците испраќа порака дека иднината е тука. Притоа, таа има подобри шеги од повеќето од нас“ – вели Дуња Ивана Балон, долгогодишен директор Денови на комуникациите и фестивалската програма, на HURA и IAB Croatia.

„Слушнав дека ќе има креативни луѓе на DK2025 во Ровињ, па ќе ви се придружам. Можеби ќе се пријавам за креативна работа, истa како вашата. Или за сите ваши работни места. Јас само се шегувам. Ха-ха. Се гледаме наскоро“ – им порачува Софија, развиена од Hanson Robotics, на учесниците на фестивалот.

Дуња Ивана Балон и Јелена Фишкуш (Фото: Вана Катанчиќ)

DK2025 ќе биде домаќин и на визионерот кој ја обликува иднината на маркетингот

Двата клучни двигатели на иднината на комуникациската индустрија – а можеби и индустријата воопшто – се технологијата и креативноста преточена во иновации. Додека Софија демонстрира како вештачката интелигенција може да ги редефинира интеракциите и стратегиите во модерниот бизнис, вториот најавен говорник на Денови на комуникациите – Фернандо Мачадо, еден од највлијателните маркетинг лидери на денешницата – совршено ја разбира трансформацијата на брендовите преку иновативен маркетинг, со што овогодинешното издание на популарниот фестивал ја нагласува важноста на синергијата на човечката креативност и технолошките решенија во обликувањето на врвните комуникациски практики кои се релевантни и ефективни.

Како најиновативен маркетинг директор во светот според Business Insider и еден од првите 3 највлијателни маркетинг директори според Forbes, Фернандо Мачадо има освоено повеќе од 200 награди на Cannes Lions, вклучувајќи ја и титулата за „Креативен маркетер на годината“. Познат по тоа што ја предводеше трансформацијата на Burger King во глобална икона, по револуционирањето на маркетинг стратегиите на Call of Duty и кампањата Dove Real Beauty Sketches, тој носи уникатна перспектива во секој проект – а наскоро и на главната сцена на Денови на комуникациите. Денес, како оперативен партнер во Garnett Station Partners и декан на Академијата за маркетинг на брендови во Cannes Lions, тој продолжува да ја обликува индустријата со својот иновативен пристап.

„Секојдневието на еден модерен креативец се состои од внимателен баланс помеѓу технологијата и таа совршено-несовршена креативност својствена само за човечкото суштество, која често се потпира токму на нелогичноста, грешката или изопачениот хумор. Затоа е одлично што фестивалот ја носи Софија на големата сцена како олицетворение на вештачката интелигенција, но како контраст на неа, добиваме вистинска олицетворена креативност од крв и месо. И не било кој – зборуваме за Фернандо Мачадо, кој има репутација како еден од најголемите креативци во маркетинг индустријата. Во своето предавање „Искушенијата на модерниот маркетер“, Мачадо ќе постави важни прашања за модерниот маркетинг и како да се остане фокусиран на клучните вредности кои градат бренд и бизнис“ – посочува Јелена Фишкуш, претседателка на Управниот одбор на HURA и член на Организацискиот одбор на Денови на комуникациите.

Организацискиот одбор на Денови на комуникациите (Фото: Вана Катанчиќ)

Сонце, море, комуникации – и никогаш поспектакуларни наградни церемонии

Покрај реномираната програма, која обично ја надминува рамката со својата типично-нетипична филозофија, организаторите претставија и нови фестивалски сали и формати. Од година во година, учесниците ги привлекуваат не само списокот на врвни светски експерти, туку и сите едукативни и забавни содржини, чија комбинација долго време е заштитен знак на Денови на комуникациите – а почнувајќи од оваа година, разговорите на домашните и регионалните експерти за горливите теми на индустријата од салата Ššumica се префрлаат на новата сцена POOLSIDE, ни повеќе ни помалку – покрај базен, со совршен баланс на мајско сонце, сенка, свежина и секогаш интригантни теми за дискусија.

Не е тајна дека овој фестивал сака да го скрши четвртиот ѕид и да ги става своите учесници во самиот центар на дејството – но за време на вечерните фестивалски часови, воопшто нема да има потреба од ѕидови: главната сала три ноќи ќе биде заменета со гламурозната сцена на THE OTHER BEACH, а церемонијата на доделување награди, доколку временските услови дозволуваат, ќе се одржи под ѕвездите и со ништо помалку од мирисот на солта и морскиот ветар во Ровињ.

Регистрациите за учество се отворени на официјалната веб-страница на фестивалот, каде што се достапни и сите информации за котизација, како и сместување во луксузните хотели во Ровињ – познат како една од најубавите европски дестинации.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.