Како да го зголемите профитот со помош на вештачката интелигенција и автоматизацијата? Експертот кој го подигна брендот за 467% ја открива формулата за успех на Денови на комуникациите!
Во време кога алгоритмите ги диктираат правилата на играта и брендовите постојано се борат за вниманието на потрошувачите, од клучно значење е да се најде совршена рамнотежа помеѓу креативните кампањи, аналитиката на податоци и автоматизацијата управувана од вештачка интелигенција за да се направи огласувањето ефективно, мерливо и скалабилно. Ова ќе биде една од важните теми на „Денови на комуникациите“, фестивал на комуникациите и креативноста што ќе се одржи од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, а на фестивалот пристигнува и Мариша Лакијани која ќе открие како да се користи вештачката интелигенција и автоматизацијата во развојот на брендовите и зголемувањето на повратот на инвестициите за огласување (ROAS).
Мариша Лакијани не е само експерт за маркетинг – таа е синоним за иновација и раст. Како главен директор за раст во Mindvalley, таа е одговорна за извонредниот раст на приходите на компанијата од 467%, генерирајќи над 70 милиони долари приход. По основањето и успешното продавање на апликацијата Stempl, Лакијани се посвети на градење и раст на глобалните брендови, а денес е препознаена како водечки експерт за „growth hacking“, маркетинг поттикнат од вештачка интелигенција и монетизација. Двапати прогласена за МВП на Mindvalley, таа носи не само стратегии кои го зголемуваат профитот, туку и начин на размислување што го трансформира начинот на кој брендовите размислуваат за растот.
Во своето предавање „6 Hacks to 5x Your ROAS Using AI and Automation’, Лакијани ќе открие како да ги користите Facebook AI и ChatGPT за да ги трансформирате сировите податоци во конкретни маркетинг стратегии кои даваат резултати. Таа ќе покаже како да креирате стотици реклами со високи перформанси за само неколку минути, ќе го сподели најдобриот „хак“ за CPM што ги намалува трошоците за 72% и ќе претстави ексклузивна студија на случај за Mindvalley, што резултирала со 5x поврат на огласувањето за само 30 дена.
На главната сцена на фестивалот, Лакијани ќе ѝ се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо; потоа Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC; Блер Енс, водечки авторитет во светот за продажба и цени на креативни услуги; како и Мајкл Коркоран, најсаканиот трол на Интернетот и поранешен шеф на социјалните мрежи на Ryanair. Организаторите на фестивалот најавуваат моќна програма со регионални и светски лидери кои ќе бидат гости на еден од најважните настани во овој регион за сите вклучени во креативноста и комуникациите.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова специјално искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, можат да најдат повеќе информации за учество на www.danikomunikacija.com.