Dentsu ги претстави своите медиумски трендови за 2026 година, под наслов „Човечки вистини во алгоритамската ера“ („Human truths in the algorithmic era“), откривајќи како три постојани човечки однесувања: едноставноста, општественоста и вниманието, ќе го обликуваат начинот на кој брендовите ќе растат во свет што сè повеќе го управуваат алгоритми.
Сега во своето шеснаесетто издание, годишниот извештај ги дешифрира промените што го преобразуваат глобалниот маркетинг и медиумските инвестиции. Додека вештачката интелигенција, автоматизацијата и културната релевантност го редефинираат начинот на кој луѓето откриваат, се поврзуваат и консумираат, Dentsu ги идентификува универзалните човечки вистини што остануваат константни и открива како брендовите можат да ги искористат за раст во 2026 година и понатаму.
„Во денешно време, кога секој наш клик е под влијание на алгоритми, најмоќните сознанија остануваат човечки“ – изјави Вил Свејн, глобален претседател за медиумски и интегрирани решенија во Dentsu International. „Брендовите мора да се насочат кон она што останува стабилно низ времето, втемелувајќи го своето стратешко размислување во основните, непроменливи човечки однесувања, за успешно да проценат каде да инвестираат во алгоритамската ера.“
Трите човечки вистини што ќе го поттикнат растот во 2026 година се:
- Ние сме едноставни сè додека не станеме сложени
Во свет полн со сложеност, практичноста владее – но само до одредена точка. Извештајот нагласува дека брендовите мора да ја балансираат ефикасноста со емоцијата, создавајќи искуства што истовремено поедноставуваат и изненадуваат. Новите можности вклучуваат оптимизација на искуството при пребарување во конверзациски средини, стратешка примена на Agentic AI и растечкиот „парадокс на триењето“ (решавањето на еден предизвик во процесот на купување создава нови посредници што подоцна донесуваат нови предизвици и скриени трошоци).
- Ние сме општествени суштества
Поврзаноста останува суштинска за човечкото однесување, дури и во екосистеми што се првенствено дигитални. Како што влијанието се децентрализира, извештајот истражува како заедниците и креаторите сега ја дефинираат културата – од Reddit форумите до фандомите на стриминг платформите. Брендовите што го поттикнуваат учеството преку живи искуства, споделена носталгија и канали за пораки, можат да создадат посилна вклученост на публиката.
- Ние не го „доживуваме“ рекламирањето
Вниманието стана највредниот ресурс во маркетингот. Истражувањето на Dentsu покажува дека брендовите треба да се насочат кон квалитет наместо кон заситеност, користејќи публика генерирана со помош на вештачка интелигенција за подлабоки сознанија, NextGen видео за мерливо влијание на брендовите и нови забавни формати – спортски документарци, игри, анимирани филмови и микродрами – за да изградат трајна културна релевантност.
Извештајот за 2026 година нагласува дека медиумите повеќе не се само канал, туку и мотор на растот – поврзувајќи ја креативноста, трговијата и културата. Со користење на медиумите како движечка сила што ја спојува раскажувачката суштина на брендот со потрошувачкото искуство, брендовите можат да преминат од приспособување кон лидерство во алгоритамската ера.
За извештајот
„Човечки вистини во алгоритамската ера: Медиумски трендови 2026“ е шеснаесеттиот годишен извештај за медиумски трендови на Dentsu, создаден со придонес од 30 глобални медиумски експерти. Извештајот идентификува девет трендови врамени во три човечки вистини, нудејќи практични насоки за брендовите што се движат низ свет обликуван од вештачка интелигенција.
Целосниот извештај е достапен на следниот ЛИНК.





















