Јапонската маркетинг групација Dentsu Group соопшти дека постигнала договор со Advent International за купување на омниканалната продукциска компанија за дигитален маркетинг Tag Worldwide Holdings Ltd.
Аквизицијата ќе ја поддржи стратегијата на Dentsu за нудење интегрирани решенија за клиентите во точките на поврзување на маркетингот, технологијата и консалтингот – обединувајќи ги услугите на групата како никогаш досега.
Tag работи со водечки брендови за да ги трансформира нивните деловни и маркетинг способности и да испорача содржини со голема брзина и широк опсег низ разни канали, култури и региони. Постоечкото портфолио на услуги на Tag е структурирано околу три основни дисциплини: креативна продукција и активација на канали. Со интелигентни, одржливи и технолошки решенија во срцето на сè што прави, Tag им овозможува на брендовите да работат поефикасно и поефективно за да се истакнат, растат и помалку трошат.
Организацијата ќе стане шестиот составен бренд во мрежата на Dentsu, задржувајќи го името Tag во догледна иднина. Аквизицијата значително ќе ги зајакне способностите за креативна дигитална продукција на Dentsu, додавајќи 2.800 нови вработени лоцирани во 29 земји низ светот, со еден глобален и десет специјализирани продукциски центри.