• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

До 2019 година, програматскиот медиа закуп ќе завземе две третини од вкупното дигитално дисплеј огласување во светот

24/11/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако е роден во екосистемот на интернетот, programmatic се` повеќе ќе се шири на другите медиуми

Програматскиот закуп на огласниот простор продолжува да расте и според предвидувањата на истражувачката куќа Zenith до 2019 година ќе завземе 67% од дигиталното дисплеј огласување.

р е к л а м а

Моментално околу 59% од овај вид на огласување се прави програматски. Во текот на следните две години, вредноста на тие огласи ќе се зголеми во просек за 21% годишно, од 57,5 милијарди долари во 2017 година на 84,9 милијарди долари во 2019 година.

Прогнозите за програматик адвертајзингот навестуваат преобразба од алатка за продажба на неискористениот инвентар, во главен систем за продажба на огласниот простор на премиум локации. Канада, САД и Велика Британија и понатаму водат, кога е во прашање програматик, па така во овие земји во 2017 година програматски се тргувало со 81%, 78% и 77% од дигиталните дисплеј огласи. По нив, на листата следат Данска и Франција.

И покрај тоа што кога е во прашање програматскиот медиа закуп на листата се втори, САД и понатаму има највреден пазар на оваа област, со 32,6 милијарди долари (или 57% од вкупниот износ). Следи Кина со 5,3 милијарди долари, но треба да се напомене дека во оваа земја само со 29% од огласите се тргува програматски, што дава простор за драматичен раст во оваа земја.

Иако е роден во екосистемот на интернетот, програматскиот адвертајзинг ќе се шири и во другите огласувачки медиуми. Се проценува дека оваа година програматски ќе се тргува со 5,6 милијарди долари на телевизијата, радиото, кината и OOH огласувањето во САД, што претставува 6,0% од вкупните вложувања за огласи на тие медиуми во САД.

„Најнапредните пазари по прашањето за дисплеј огласувањето до 2019 година ќе бидат 90% програматски. Нема до помине долго време, а глобалниот пазар на дисплеј огласувањето ќе стане целосно програматско,“ изјави Џонатан Бернард, директор за предвидувања и глобални согледувања во Zenith. „Според тоа, прашањето е колку брзо програматските техники ќе се шират на другите медиуми. Внимателно ќе го следиме развојот на настаните во САД, како предвесник на веројатните движења во остатокот на светот,“ додаде тој.

Пристапот до податоците ќе биде од суштинско значење за сервирање на вистински огласи, до вистинските луѓе и во вистинско време. Меѓутоа во Европа оваа ситуација дополнително се усложнува со воведувањето на новите GDPR регулативи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.