Порталот Маркетинг мрежа им додели награди на организации, компании, институци и агенции за најквалитетните и најпрофесионални поединечни и интегрирани кампањи на петтиот јубилеен фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS 2019. За наградите оваа година конкурирале дури 183 проекти, што претставува раст од 38,64% во однос на претходната година.
Кампањата „Мајки, добредојдовте на свет“, која ја креираше и реализираше агенцијата Leo Burnett за клиентот Vip Mobile, прогласена е за Интегрирана кампања на годината – Grand Prix. Оваа кампања освои награди и во категориите Поединечни кампањи – TV и Brand awarness интегрирана кампања. Агенцијата Leo Burnett освои награда и во категоријата Интерни комуникации за кампањата “Несебична книга” за клиентот Vip Mobile.
Агенцијата McCann Белград, со 13 финалисти и четири добитници, е прогласена за Агенција на годината. Оваа агенција освои награди и во категориите Поединечни кампањи – Print и Cross media интегрирана кампања за проектот “Не се откажувам”, во категоријата Mobile за кампањата fARytale Journey за клиентот Кока Кола и Дигитална интегрирана кампања за #StayClean и Фондацијата Егзит.
Со пет награди и девет финалисти, трета година по ред Vip Mobile е прогласен за Огласувач на годината
Агенцијата Ovation BBDO освои две награди за кампањата “Лавовски приказни” за клиентот Carlsberg Србија, во категориите Поединечни кампањи – Video и Content marketing, како и награда за кампањата “Visa Srbija Contactless ft Beer Fest”.
Агенцијата New Moment New Ideas Company е наградена во категориите Поединечни кампањи – Radio за кампањата “My Voice Is Me – Soldier” и во категоријата Influencer marketing за кампањата “Call of beauty”.
Агенцијата SIVO освои две награди во ктегоријата Social media за кампањата Snickers Blam Challenge и во категоријата Outdoor за кампањата “Кој рече дека Икеа е далеку”.
Агенцијата Fullhouse Ogilvy е крунисана за две признанија и тоа во категориите Media и EXECUTION – Dizajn за проектот Intarifa, а за клиентот Vip Mobile.
Белградска филхармонија е наградена во категоријата Односи со јавноста за кампањата Филхармониски концерти за бебе, додека Фондацијата Хемофарм освои признание во категоријата Општествено одговорна интегрирана кампања за “И јас сум донор. Затоа што навивам за Србија.”
Агенцијата M2Communications е наградена во категоријата Event за Coca-Cola HBC Kick-Off & Annual Party 2019. Saatchi & Saatchi Белград доби награда за Директен маркетинг за кампањата #чекирај, за клиент AVON, додека продукциската куќа Tuna Fish Studio освои награда KAKTUS за кампањата mts BOX, а во категоријата EXECUTION Produkcija.
Наградата за најдобра Профитна интегрирана кампања и` припадна на агенцијата Communis DDB за проектот Air Srbija – Секој пат по твоја мерка. Проектот “Potraga za Munchonautom” на агенцијата Popular Communications освои признание во категоријата Иновативна интегрирана кампања, додека добитник во категоријата Интегрирана кампања креирана за друг пазар е “Никшичко IPA кампања” која ја реализираше агенцијата LUNA\TBWA Белград за клиентот Апатинска пивара. Најдобра адаптирана меѓународна кампања е Tuborg Open која ја реализираше агенцијата Executive Group.
„Големиот интерес на агенциите и компаниите да се вклучат и да ги пријават своите најдобри проекти од претходниот период е само уште еден доказ за кредибилитетот и угледот на фестивалот КАКТУС. Значително поголемиот број на пријави споредено со сите претходни години е доказ дека како пазар и професија растеме и се развиваме. Многу ми е драго што агенциите и компаниите го препознаа квалитетот на фестивалот и ни дадоа доверба. Уште еднаш, честитки до сите победници и финалисти“, рече Ивана Парчетиќ Митиќ, основач и извршен директор на Маркетинг мрежа.
За тоа кој ќе ги добие овогодишните награди KAKTUS, одлучува стручно жири кое е составено од признати и угледни професионалци од креативни, ПР и дигитални агенции и продукциски куќи од Србија и регионот.
Жирито од Србија оваа година работеше во состав: Александра Радујко, Managing Director, New Media Team; Дејан Кривокапиќ, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Ива Џурковиќ, Managing Director, LUNA\TBWA и OMD Media; Иван Павловиќ, Co-Founder & CEO, Spring Onion Studio; Ивана Зековиќ, Creative Director, Saatchi & Saatchi Белград; Катарина Прибичевиќ, Strategic Planning Director, McCann Белград; Маја Јовановиќ, Account Manager, Degordian; Милош Скокиќ, Managing Partner, Žiška; Невена Милановиќ, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Слободан Јовановиќ, Founder & Creative Director, Coba & Associates; Вељко Голубовиќ, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Владимир Митровиќ, Creative Director, Ovation BBDO и Вољена Даничиќ, Head of Creative, Direct Media United Solutions.
Регионалното жири оваа година го претставуваа: Дајан Јаворац, Founder & Creative Director, MANIA Advertising Agency (БиХ); Дарко Булдиоски, Founder, New Media (МК); Игор Младиновиќ, Chief Creative Director, Imago Ogilvy (ХР); Грегор Фирбас, Head of Digital, Futura DDB (СЛО); Катја Млакар, Creative Director, AVI (СЛО); Кристијан Андољшек, Senior Art Director, Innovatif (СЛО); Лука Бајс, Creative Director, Grey Љубљана (СЛО); Лука Перван, Creative Director, Señor (ХР); Мануела Шола, General Manager, Комуникациска лабораторија (ХР); Сашо Димитриевски, Partner, Member of Executive Board, Pristop Group (СЛО); Сашо Петек, Creative Director, Agencija 101 (СЛО); Сеан Поропат, Partner & Creative Director, Studio Sonda (ХР) и Томислав Бадер, Partner, Швајцарија (ХР).