По повод „Меѓународниот ден на девојчето“ на 11 октомври, брендот за лична нега Dove започна глобална кампања со која ги повикува луѓето да размислат како им даваат комплименти на младите девојчиња. Наместо пофалби кои се однесуваат исклучиво на изгледот, брендот ги охрабрува сите да препознаваат и прославуваат квалитети како што се интелигенцијата, креативноста, добрината и истрајноста.
Оваа иницијатива е дел од долгогодишниот проект за јакнење на самодовербата што Dove го има започнато во 2004 година, а има за цел да им помогне на младите да развијат позитивна слика за себе. Истражувањата на брендот покажуваат дека иако пофалбите за убавина често се добронамерни, тие можат несвесно да го зацврстат впечатокот дека вредноста на девојчето зависи само од нејзиниот изглед. Студиите исто така укажуваат дека возрасните почесто коментираат за изгледот на девојчињата отколку на момчињата, што може да доведе до незадоволство од сопственото тело подоцна во животот.
Марсела Мелеро, директорка за развој на Dove Personal Care North America, објасни дека ниската самодоверба во однос на изгледот не започнува во зрелата возраст, туку се појавува уште во детството. „Идентификувавме едноставна промена што може да им помогне на младите девојчиња да разберат дека тие се многу повеќе од тоа како изгледаат,“ изјави таа. „Од овој Меѓународен ден на девојчето, ги повикуваме луѓето да го променат начинот на кој им даваат комплименти на девојчињата – упатувајќи пофалби за тоа што тие можат да направат, а не само како изгледаат.“
Кампањата „Change The Compliment“, развиена во соработка со креативната агенција Zulu Alpha Kilo, има за цел да поттикне разговор меѓу родителите, наставниците и сите кои служат како пример за младите. Нејзината порака е јасна: градењето самодоверба започнува со зборовите што ги користиме секојдневно.
Во рамките на кампањата е создаден и краток филм, во режија на Хаја Васим, кој прикажува вистински девојчиња и снимки што ја илустрираат силата на едноставните зборови врз самоперцепцијата. Филмот ќе се емитува на телевизија и во киносали, а ќе биде придружен со активности на социјалните мрежи, надворешно огласување и соработка со инфлуенсери, со цел да се поттикне глобално движење на подобро осмислени и поохрабрувачки пофалби.