• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дознајте зошто мобилните игри се програмирани да бидат следна “алатка” за рекламирање

24/08/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

game-201608191131590

Мобилниот интернет е во подем и не покажува забавување. На глобално ниво, времето кое луѓето го поминуваат во користење на мобилен интернет оваа година е зголемено за 27.7%, според Зенит Оптимедиа (Zenith Optimedia).

Како што употребата на мобилните уреди се зголемува, така тоа стана многу важно за огласувачите и маркетингот. Според Mobyaffiliates се проценува дека глобалниот мобилен интернет ќе троши на реклами околу 101 милијарда долари во 2016 година.

р е к л а м а

Бидејќи, важноста на мобилниот интернет се зголемува, соочувањето со десктоп рекламирањето стана предизвик. Па, загриженоста во овој случај е насочена кон ad-Блокерите (сфтвери за блокирање на реклами) бидејќи откриено е дека 419 милиони луѓе веќе ги користат, според анализата на PageFair. “Измамата со рекламите направи да се прескокни рекламирањето на мобилни. Но сепак се појави решение за огласувачите“.

Мобилните апликации на огласувачите им обезбедуваат платформа која е надвор од дофатот на ад- блокерите, а со тоа веднаш добиваат извештај колку и каде рекламите се појавуваат. “App ID targeting или апликацијата за таргетирање дава детална контрола каде точно нивната реклама ќе се прикажи и како содржината може да се прилагоди според пораката која брендот сака да ја испрати на публиката, објаснува Edric Chan, директор за партнерство во “The Trade Desk“.

Мобилните игри, особено привлекуваат внимание кај огласувачите. Според истражувачката анализа на App Annie, игрите генерирале околу 85% од приходите во 2015 година на пазарот за мобилни апликации.
Игрите испорачуваат публика која активно се занимава со содржината на апликацијата, и за која рекламирањето може да биде беспрекорно интегрирано во корисничкото искуство. Всушност, рекламите ќе го подобрат нивното искуство преку мини игри, обезбедување материјални награди и слично, кои врската со брендот нормално ќе ја зајакнат.

Со широкиот спектар на игри понудени преку App Store и Google Play , примамливо е да се стартува со рекламирање преку основани препознатливи игра како: Clash of Clans, Candy Crush и Angry Birds.
Сепак, програмираното рекламирање нуди можност да се поврзете со поголема публика која ќе ја анимирате низ помали игри и апликации .Алгоритмот на софтверот за програматик закуп може да ја одреди вредноста на публиката која игра и со тоа брендот ќе знае да ја постави рекламата на точно место.

Се разбира, брендовите се потпираат на програмерите и огласувачите кои користат стандардизирани формати за реклами на сите уреди , така што од лицата кои обезбедуваат податоци, фајловите поминуваат до DSPs ( луѓе кои вршат организација на истите), DMPS (луѓе кои прават податоците да станат функционални) и на крај во потребни форми до IDFAs и AAIDs .

Во растечкиот пазар за мобилни реклами, програматик рекламирањето преку  игри кои содржат реклами претставува следно ниво преку кое брендовите ќе добијат висока видливост, ќе го зајакнат брендот и ќе создадат силни врски со публиката.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.