• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дуополот Гугл&Фејсбук продолжува да доминира, одвлекувајќи ги буџетите од другите играчи

29/03/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Овај двоец ќе заработи 176 милијарди долари оваа година од рекламирање, со што нивниот удел во интернет огласувањето ќе надмине 60%

WARC откри дека од 590,4 милијарди долари потрошени за рекламирање во светот минатата година, 144,6 милијарди евра (24,5%) се потрошени на “дуополот” Гугл и Фејсбук.

р е к л а м а

Уделот на дуополот во рекламирањето се зголеми од 20,3% во 2017 година и е повеќе од двојно повисок во однос на 10,8% во 2014 година. WARC предвидува понатамошно зголемување на 28,6% (176,4 милијарди долари) оваа година.

Гледајќи го само пазарот на онлајн рекламирање, дуополот Гугл и Фејсбук во 2018 година зеде половина (56,4%) на огласувачките буџети, а се очекува оваа година уделот да се зголеми на 61,4%.

Овој раст од друга страна значи истиснување на другите сопственици на онлајн-медиумите, со оглед на тоа што износот на парите што им се на располагање за прв пат е во пад за 0,7%, на 111.0 милијарди долари.

Истражувањето на WARC за дуополот Гугл-Фејсбук откри три главни трендови:

Google и Facebook директно се натпреваруваат за доминација на полето на видеата

Вредноста на онлајн видео огласувањето на 12 клучни пазари – Австралија, Бразил, Канада, Кина, Франција, Германија, Индија, Италија, Јапонија, Русија, Велика Британија и САД – изнесува 30,2 милијарди долари, што одговара на 21, 5% од линеарната телевизија, и рапидно се зголемува. Голем дел од тие пари се трошат на веб сајтовите на социјалните медиуми, вклучувајќи ги Фејсбук и Јутјуб (на пр. 86% или 1,9 милијарди фунти во Велика Британија).

И Гугл и Фејсбук се надеваат дека ќе ги привлечат буџетите на брендовите, насочувајќи се на таргетирано огласување. Се чини дека регулацијата претставува главна закана за растот на дуополот, кој во моментов не покажува знаци на значително забавување.

Google се бори против Амазон на два фронта за да ја одбрани својата доминација во полето за пребарување

Google обработува 63.000 пребарувања во секунда – но неговата доминација на пазарот на платено пребарување наскоро би можела да биде загрозена од Амазон. Гигантот за е-трговија развива свој бизнис за пребарување, во обид да ги поврзе огласувачите со потрошувачите на местото на купувањето.

WARC очекува Амазон да заработи 13,9 милијарди долари од реклами оваа година (во споредба на 107.4 милијарди долари на Google), со тоа што неговиот бизнис на реклаирање расте многу побрзо од Google. Во едно неодамнешно истражување на WARC, 69% од експертите за маркетинг рекоа дека имаат намера да ја зголемат својата инвестиција во Амазон оваа година.

Младите Американци ја напуштаат основната платформа на Фејсбук и се префрлаат на Инстаграм

Инстаграм е сега главниот двигател на растот на дневни корисници на Фејсбук, а проценките покажуваат дека дури 15 милиони корисници во САД ја напуштија основната платформа на Фејсбук од 2017 година.

Растот на популарноста на Инстаграм не остана незабележан од страна на маркетерите, бидејќи Инстаграм забележа нето зголемување на буџетот од 67% , што го позиционира пред Амазон со 63%, YouTube- со 60%, и Фејсбук со само 13%.

Фејсбук реагира на ова со фокусирање на услуга за размена на енкриптирани пораки за да ја врати довербата на потрошувачите и да изгради безбедна средина за онлајн плаќање. Минатата година, компанијата потроши 1,1 милијарда долари за рекламирање во светот, после скандалот со Кембриџ Аналитика.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.