• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дури 80% од брендовите се загрижени за употребата на генеративна вештачка интелигенција од страна на агенциите

17/09/2024
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Речиси две третини од сопствениците на светски брендови (63%) веќе користат генеративна вештачка интелигенција во нивните маркетинг стратегии, покажува новото истражување на Светската федерација на огласувачи (WFA). Меѓутоа, истражувањето исто така откри дека многу бизниси имаат сериозна загриженост за технологијата, особено за тоа како таа се користи од страна на нивните агенциски партнери.

Истражувањето на WFA се заснова на одговорите на 48 од најголемите светски компании со комбинирана годишна маркетинг потрошувачка од 102 милијарди долари.

р е к л а м а

Студијата покажа дека 80% од мултинационалните брендови се загрижени за тоа како нивните креативни и медиумски агенции користат генеративна вештачка интелигенција во нивно име. Правните ризици (66%), етичките грижи (51%) и потенцијалната штета на угледот (49%) беа идентификувани како главни пречки за поширокото усвојување на технологијата.

Многу маркетери признале дека им недостасуваат вештини за целосно користење на технологијата, а 55% наведуваат ограничени можности во оваа област. Дополнително, 49% од испитаниците укажале на недостаток на зрелост кога станува збор за употребата на вештачка интелигенција во нивните организации.

И покрај овие предизвици, употребата на генеративна вештачка интелигенција расте. Актуелниот процент од 63% на компании кои ја применуваат вештачката интелигенција претставува значителен скок од 45% наведени во слична студија што WFA ја објави минатата година. Само 9% од брендовите одговориле дека немаат планови да користат генеративна вештачка интелигенција во нивниот маркетинг.

Истражувањето покажа дека генеративната вештачка интелигенција најчесто се користи за создавање содржина, конципирање на содржина и автоматизација на задачи. Додека повеќето брендови ја користат технологијата за да ја подобрат ефикасноста во однос на заштедата на време и трошоци, многумина велат дека е премногу рано да се измери целосното влијание на вештачката интелигенција врз ефикасноста на маркетингот.

Во однос на одговорното користење на вештачката интелигенција, 63% од брендовите веќе имаат усвоено соодветни принципи и насоки за употреба на технологијата, иако само 35% презеле чекори за да ги применат тие принципи во пракса. Помалку од половина од анкетираните компании (44%) имаат воспоставено политики или упатства специјално за користење на генерирана вештачка интелигенција во маркетингот.

За да им помогне на брендовите да се справат со правните ризици од употребата на вештачка интелигенција, WFA објави нови доброволни упатства, развиени во партнерство со консултантската компанија R3. Насоките имаат за цел да им помогнат на 55% од компаниите кои планираат да ги ревидираат договорите со своите медиумски и креативни агенции за да вклучат заштни мерки во однос на употребата на вештачка интелигенција.

Повеќе за заклучоците од истражувањето на Светската федерација на огласувачи, како и за нивното ново практично упатство за примена на вештачката интелигенција, можете да најдете на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.