• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дури две третини од пребарувањата на Google не резултираат со ниту еден клик

31/03/2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Резултатите од истражувањето покажуваат дека скоро 65 проценти, или можеби дури и повеќе од пребарувањата на Гугл завршуваат без кликнување на резултатите од пребарувањето. Станува збор за т.н. zero-clicks пребарувања, кои се чини, се многу почести отколку што се претпоставува.

Податоците за големиот број пребарувања без кликови ги објави аналитичката компанија SimilarWeb по анализата на пребарувањата на Гугл на повеќе од 100 милиони корисници во периодот од јануари до декември минатата година. Според нивните резултати, околу 65% од пребарувањата не завршиле со ниту еден клик, нешто повеќе од 33% од резултатите од пребарувањето завршиле со кликнување на органските резултати од пребарување, додека 1,59% од пребарувањата завршиле со кликнување на платен резултат од пребарувањето. Интересно, пребарувањата без кликови се многу почести на мобилните уреди – 77,22 проценти, додека тој број кај десктоп компјутерите е многу помал и изнесува 50,75 проценти.

р е к л а м а

Некои други анализи дури велат дека овие податоци се оптимистички бидејќи не се земени предвид сите податоци за пребарување преку мобилен телефон и гласовно пребарување, а процентот на нула кликања може да биде дури и малку поголем.

Резултатите од ова истражување стигнаа и до Гугл, од каде што не се многу воодушевени и веруваат дека е користена погрешна методологија за начинот на кој корисниците пребаруваат. Тие нагласуваат дека Гугл секојдневно испраќа милијарди кликови до веб-страниците, а покрај самиот сообраќај, корисниците и компаниите се поврзуваат на разни начини со пребарувањето. На пр. кога барате некоја компанија, меѓу резултатите од пребарувањето ќе се појават и телефонскиот број, работното време и адресата на таа компанија. Во такви случаи, корисниците не мора да кликнат на линкот од резултатите од пребарувањето, туку едноставно можат да го повикаат бројот што е прикажан или да одат директно на веб-страницата на продавницата или во самата продавница и на крајот да го купат она што им треба.

Исто така, понекогаш проблемот е во тоа што луѓето не се сигурни кои зборови да ги пребаруваат за да го добијат одговорот за кој се заинтересирани, поради што треба да извршат повеќе пребарувања, а повеќето од нив нема да кликнат какви било резултати од пребарувањето. Компанијата предупредува дека бројни пребарувања ги носат корисниците до апликации наместо до веб-страници, што исто така не е опфатено со оваа методологија за мерење.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.