• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ѕирнете во креативниот процес зад кампањата на Infostud – Интервју со Јелена Граховац и Никола Мијаиловиќ за создавањето на илустрациите што нé воодушевија

07/07/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сите барем еднаш сме се пожалиле на нашиот фризер, шанкер, семејството и пријателите, за шефот, работните услови, колегите од работа. Токму затоа би можеле да се идентификуваме со кампањата на Infostud, која беше дизајнирана и спроведена од McCann Белград. За идејата зад илустрираните ликови во рекламниот спот и за тоа како течеше процесот на креирање и анимирање на илустрациите, разговаравме со Јелена Граховац, Head of Art, и Никола Мијаиловиќ, помлад графички дизајнер во агенцијата McCann Белград.

Која е вашата работа во агенцијата?

Јелена: Мојата позиција во агенцијата е Head of Art, што значи дека мојата работа е да се грижам за сé визуелно што се произведува кај нас. Ова вклучува различни формати, од оние основните како летоци, преку телевизиски реклами, дигитални формати до проекти кои излегуваат во просторот и можат да бидат 3Д инсталации и слично – сето тоа е под моето будно око.

р е к л а м а

Никола: Јас сум помлад графички дизајнер и мојата работа е нешто слична на онаа на Јелена, но со многу помалку обврски и многу помала одговорност. Имам можност да работам на различни проекти, кои понекогаш дури и ја надминуваат мојата позиција, што претставува посебен предизвик, но во исто време ми дава простор постојано да се подобрувам.

Никола Мијаиловиќ и Јелена Граховац од McCann Белград

Како дојдовте да ги замените лицата на актерите со илустрации и нивната анимација во кампањата за Инфостуд?

Јелена: Сé започна со прашањето: Можеме ли овој пат да направиме нешто поалтернативно? Сите сакаме да го слушнеме тоа, но вакво прашање ретко се поставува во нашата индустрија. Главно работиме на комерцијални проекти, бидејќи сите сме прилично скептични за напуштање на воспоставената „рамка“ во комуникација со широка целна група. Основната идеја зад овој пристап беше да се „одземе“ од личноста на актерите преку илустрации и анимација, што овозможи секој од нас да се најде во исти ситуации и да се поистоветува со анимираните ликови. Со криење на лицето, личноста на фризерската фотелја станува секој од нас.

Кога ќе добиете можност преку проектот да излезете од „калапот“, како наоѓате инспирација?

Јелена: Секој што работи на илустрација следи познати и помалку познати илустратори и секогаш сака да открива некои нови, но сепак негува свој стил. Затоа кога добиваме задача од ваков тип, веќе сме искусни и знаеме каде да бараме инспирација. Тоа е секогаш почетна точка, проследено со осмислување на илустрациите низ многу обиди и подобрувања додека не дојдеме до нешто што го сметаме за добра основа за понатамошна работа, имајќи го предвид нашиот сопствен стил. Во случајот со Инфостуд, форматот автоматски се наметнуваше – беше неопходно да се смисли илустрација која лесно може да се модифицира со ликови и која може лесно и брзо да се анимира. Затоа, немаше простор за премногу детали, но секогаш додавањето цртичка над или долу може да создаде впечаток на сложеност.

Како изгледаше вашиот креативен процес? По што се водевте?

Никола: Јелена ги постави основните илустрации кои подоцна мене ми послужија како водилка. Беше инспиративно да се работи на овој проект бидејќи направив пауза од Photoshop во смисла на тоа како го користам секојдневно. Гледајќи го видеото, поминав многу повеќе време размислувајќи како да ги искористам тие основни елементи за да претставам, на пример, танчерка. Беше и предизвик, бидејќи бараше визуелно да раскажеме посложена приказна на едноставен начин.

Јелена: Креирањето ликови, дизајнирањето на нивниот изглед и приказната што ја носат беше забавен потфат. Се чувствувавме како актери кога добиваат сценарио и задача врз него да изградат лик со сите карактерни црти и емоции. Наша задача беше да ја изразиме таа личност преку илустрација и да ја оживееме преку анимација. И емотиконите имаа големо влијание врз нас во целиот процес, бидејќи автоматски ги поврзуваме со одредени емоции. Имавме за цел да ја предизвикаме истата реакција со нашите илустрации, само на малку поинаков, надграден начин.

Дали е поголем ентузијазмот за создавање колку што е задачата помалку комерцијална?

Јелена: Секој нов проект секогаш го започнуваме со страст, инаку немаше да бидеме таму каде што сме. Меѓутоа, кога ќе добиеме задача од овој тип – сè друго застанува, тој станува нешто за што постојано размислуваме заедно и трчаме на работа само за да цртаме и работиме на тоа – тоа е неверојатно чувство. Дополнително, често поради кратките рокови и комерцијалната природа на задачите, мораме да правиме помали или големи компромиси. Во вакви случаи, пак, има многу повеќе простор за отстапување од вообичаеното, на што сме исклучително среќни и со радост отстапуваме.

Никола: Јас сум дел од агенцијата нешто повеќе од една година. Отпрвин мислев дека со текот на времето ќе го изгубам ентузијазмот за нови задачи и работа воопшто, но потоа се појавува нешто интересно и предизвикувачко и таа страст повторно се буди. Би сакал да има повеќе необични проекти како овој.

Дали има разлика во создавањето илустрации за статични формати и за видео формат?

Јелена: Кога станува збор за видео форматот, процесот е нешто покомплексен, бидејќи мора да се земе предвид преминот од статичен кон анимиран, во случајов на наједноставен и најбрз начин на продукција, поради краткиот рок. Потребно беше да се направат илустрации со едноставно движење или менување на очите, носот, устата, веѓите и со цртање да се евоцира саканата приказна. Ова бара малку внимание и прецизност, бидејќи сè треба да биде многу точно, бидејќи секоја грешка, дури и милиметар, може да се почувствува во анимацијата. Затоа е потребен максимален фокус и практична состојба на медитација. Тоа е моментот кога не забележувате како минува времето, а ниту луѓето околу вас.

Досега веќе имавте време да ги следите реакциите на публиката на кампањата. Каков е целокупниот впечаток?

Јелена: Нестандардните реклами привлекуваат внимание. Тие можат да предизвикаат изненадување, а можеби и огорченост, бидејќи не се нешто на што сме навикнати, но предизвикуваат емоции што ве тераат да ги коментирате, да зборувате за нив, па дури и да ги паметите, а тоа е идејата на секоја реклама – да предизвика реакција и да биде запаметена. Она што во овој случај остави дополнителен впечаток и придонесе за постигнување на целта е фактот дека оваа кампања е една голема вистина. Сите овие се познати реченици кои сите сме ги кажале некогаш или сме слушнале некој да ги кажува. Затоа, беше лесно да се идентификува со кампањата. За потребите на оваа кампања направивме сирова алтернативна илустрација која ја подвлекува таа гола вистина, многу директно и јасно.

********

Креативен тим:

Јана Савиќ Растовац, Executive Creative Director
Владимир Симиќ, Creative Director TV & Video
Јелена Граховац, Head of Art
Владимир Поповиќ, Head of BTL
Владимир Конџуловиќ, Senior Copywriter
Душан Антонијевиќ, Junior Strategic Planner
Никола Мијаиловиќ, Junior Designer
Милош Добриќ, Junior Designer

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.