• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Единствено важно е да имате добра идеја!

17/10/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Paul Meates, креативен директор во агенцијата Droga5 од Њујорк, ќе биде еден од главните предавачи и ќе го отвори овогодишниот фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS 2017, кој ќе се одржи на 1 и 2 ноември во хотелот Crowne Plaza во Белград. По тој повод, Meates зборува за инспирацијата, идеите, традиционалниот наспроти модерниот маркетинг, како и за комуникацијата помеѓу брендовите и потрошувачите.

Работите како креативен директор повеќе од 17 години, соработувајќи со многу успешни светски познати брендови. Кој би го издвоиле како омилен?

р е к л а м а

Проект на кој сум најмногу горд е всушност илустрацијата за 100-годишнината на Coca Cola шишињата. Имав задача да направам редизајн на ретро Coca-Cola шишињата користејќи само три бои: црвена, црна и бела. Тие се објавени во брошурата “Kiss the Past Hello”, во која се вклучени и историските фотографии на Енди Ворхол и Роберт Рашенберг и делата на повеќе “сомнителни” уметници како мене и господин Брејнвош.

Од Вашето искуство, како се раѓаат квалитетни идеи и каде пронаоѓате инспирација за нив?

Идеите доаѓаат од различни страни. Да бидам искрен, секогаш ги има. Мене обично ми доаѓаат додека се возам со метро.

Кои идеи добиваат најголемо внимание во модерното огласување? Како би ги дефинирале идеите кои опстануваат?

Проектите кои победуваат на меѓународните натпреварувања се често најдобро оценети во дадената категорија и претставуваат најдобри идеи. Меѓутоа, за мене тоа е наједноставната идеја за која никогаш порано не сте размислувале. Тоа се оние идеи кои наведуваат луѓето да се запрашаат: „Зошто не се сетив за тоа?“

Во што е тајната за квалитетна двонасочна комуникација помеѓу брендот и потрошувачот?  

Не знам дали има некои тајни, но повеќе има смисла ако ја споредите со било која друга конверзација. Брендовите очигледно ги сакаат своите производи и сакаат бескрајно да зборуваат за нив. Но, добар дијалог е секогаш за она што го сакаат двете страни. Ако сте спортски бренд или носталгичен слаткар, тогаш тоа е нешто за што се врзани потрошувачите, па затоа би требало да го започнете разговорот во таа насока. Но, доколку почнете да зборувате за прашак за алишта со непознат човек на улица, големи се шансите да не го заинтересирате. Или би можел да да обиде да ја промени темата, што постојано се случува на социјалните мрежи. Брендот за газирана вода постира нешто за меурчињата, а потрошувачот на кој тоа му е досадно одговара со приказна за глобализацијата или се жали на бојата на конзервите.

Може да се каже дека живееме во дигитална доба. Според Вашето мислење, које е предноста на дигитализацијата во однос на традиционалниот маркетинг и зашто дијалогот е важен, наспроти монологот кој беше составен дел на традиционалниот маркетинг?

Не гледам дека има предност, но во индустријата многу работи се променија. Пред дигитализацијата, фокусот беше на ТВ рекламите, радиото или принт огласите. Тогаш изненадно се појави дигитализацијата, компјутерските игри, апликациите, веб страните, банерите, виралните филмови, чет ботовите, AR, VR, итн… Се зголеми сложеноста на медискиот пејсаж со значајни разлики. И со тоа одеднаш интегрираните кампањи станаа неверојатно сложени. Мислам дека дигитализацијата навистина влијаеше работите да се променат, заради тоа што се` стана толку сложено, а работата навистина бара силни идеи за да се направи нешто. Нешто во сржта, со што останатото се „храни“.

И на крајот, дигиталот отвори и други можности. Дигитализацијата додаде многу микс, така што, било да е во прашање детска книга, крофна, пар чевли – важно е само во основа да имате добра идеја и можете да направите што сакате и од што сакате.

Дали можете да наведете две кампањи кои, по Ваше мислење, зазедоа прво место во светот, во текот на изминатата година и кажете ни зошто?

Моите две омилени кампањи се: Meet Graham и Fearless Girl. Meet Graham е кампања која израсна надвор од границите на се` што досега имавме прилика да видиме кога се во прашање кампањите за безбедност во сообраќајот. Fearless Girl затоа што е совршено направена.

На овогодишниот фестивал KAKTUS, Вашата тема на предавањето е “Ripple Effect”. Каков е тој ефект? Што можат да очекуваат учесниците на фестивалот?

“Ripple Effect” се занимава со создавање на последичен домино ефект во рамките на интегрираното огласување. Интегрираното огласување е често многу успешно заради користење на повеќе канали на комуникација за иста цел. Но, понекогаш работата може да се подобри во текот на самиот процес. Еден дел може да биде подобар од другиот. Повеќе на оваа тема на фестивалот KAKTUS 2017.

Повеќе информации за предавачите и програмата пронајдете на www.kaktus.rs

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.