Малиот пропуст во рекламите за популарните филмови ги нагласува придобивките на видео содржините на барање (VoD)
Скај Германија и агенцијата “Сервисплан” лансираа одлична едноставна кампања, чии реклами само со една буква покажуваат колку е безвредно да се пропушти почетокот на филмот.
Оваа кампања многу впечатливо ги нагласува придобивките од функцијата за рестартирање на содржината на Sky Q, а нејзината цел е да ги привлечат гледачите на ТВ од линеарние навики на нивната VoD услуга.
Во креативата на рекламите едноставно се исфрлени првите букви од популарните филмови, меѓу кои Kill Bill, Goldfinger, Trainspotting и Braveheart за да се истакне дека пропуштањето на почетокот на филмот едноставно го уништува целото искуство на гледање на филмот.
Рекламите се прикажани во печатени медиуми, билборди и на социјалните мрежи.