• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ексклузивно интервју со Мартин Линдстром за Marketing365

06/04/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

По повеќе од 10 години, на 12 мај 2018 година, Мартин Линдстром, кој е прогласен за најдобар експерт за брендови во светот, ќе ја претстави својата нова книга во Белград. Последниот пат го претстави својот бестселер на Њујорк Тајмс “Brand Sense” во рамките на манифестацијата “Brand Fair 3“, а овој пат ќе ја претстави својата најнова книга, исто така бестселер, “Small Data“. Како и секогаш, Мартин ги оспорува денешните трендови, овој пат за Big Data, вештачката интелигенција и Data Science, предвидувајќи еден тренд кој ќе ги надополни и наследи.

Иако е пионер во областа на невромаркетинг, според неговите зборови, тој сфатил дека Big data не е доволен кога прифатил дека не може да се квантифицира љубовта. Тоа било причина за започнување на еволутивен процес на размислување кој кулминираше во нова книга.

р е к л а м а

Врз основа на методологија која ќе ја сподели со учесниците на симпозиумот, говорникот има изградено милионски бизнис во Русија, го има ребрендирано потрошувачкото искуство во ланецот супермаркети Lowes во Америка, го приближил брендот Tally Weijl до нова генерација на потрошувачи и многу други работи кои ќе ги споделени само на тој ден во Белград.

Како посебен бонус, една од четирите сесии ќе биде посветена на брендовите на делегатите, кои со купување на карта имаат право да ги испратат своите недоумици во работењето (на линкот кој организаторот дополнително ќе го достави) од кои тој ќе ги избере оние што ќе бидат решени на лице место.

Тој ќе го сподели со гостите и тоа како не` гледаат нас, како пазар и култура од глобална перспектива, преку прикажување на резултатите од етнографските истражувања спроведени во повеќе од 77 земји низ светот.

Marketing 365 како официјален стратешки медиски партнер на ARK Regional Branding Symposium, имаше прилика со говорникот да оствари ексклузивно интервју.

М365:  Наведете неколку најсвежи Small Data трендови кои сте ги забележале кај милениумците

  • Многу патувам со авион и првото нешто што го забележувам е дека во текот на патувањето со авион, тие најмногу гледаат романтични филмови.
  • Интересно е тоа што милениумците ги мијат рацете 3 пати почесто од своите родители.
  • Самодовербата на милениумците е помала од самодовербата на било која претходна генерација! Иронично, пред камера тие се посигурни од било која претходна генерација, а исто така пред камера имаат поголема самодоверба отколку пред своите пријатели.
  • Милениумците прават разместување во својата соба според тоа каде е штекерот, така што тој да биде секогаш покрај креветот, а креветот секогаш го местат спрема вратата, така што никој кој влегува во собата да не може да види што има на екранот!
  • Ги користат перниците сосема поинаку од претходните генарации. Тие живеат, седат, работат, играат, јадат на кревет, така што им се потребни перници со поинаков облик. Замислете како тоа се одразува на производителите на овај производ?
  • Работната столица изчезнува. Ја замени креветот.

М365: Што мислите за тоа што се зголемува поврзаноста помеѓу политиката и CSR (корпоративна општествена одговорност), така што брендовите се приморани да се изјаснат дали се ЗА или ПРОТИВ? Како тоа ќе влијае на иднината на брендовите во главата на потрошувачите?

Брендовите ќе станат драстично политички обоени, така што тие ќе преземат активна улога во социјалните и политичките прашања. Како што, во сега веќе старите времиња, тоа го правеа Ben & Jerry’s (производител на сладолед), потоа Chick ‘fil A (синџир на брза храна кој зазеде став поврзан за правата на хомосексуалците), сега брендовите ќе се вклучат и во прашањата поврзани со заштита на животната средина итн. Во иднина, брендовите ќе имаат малкубројни, но многу силни и изразени политички настојувања за одредени прашања, толку моќни што ќе ја надминат моќта на владите и државите. Брендовите во голема мера ќе станат дел од политичката игра, со способност да ги обликуваат и менуваат ставовите на потрошувачите.

Својата карта за ARK Regional Branding Symposium можете да ја купите на сајтот www.arksymposium.com. Marketing365 заедно со организаторот Ве повикува што побрзо да направите резервација, бидејќи бројот на места е ограничен, а интересот е многу голем.

Секое, дури и делумно копирање на материјалот ARK Branding Symposim, без писмена дозвола и линк на оригиналниот текст објавен на www.arksymposium.com, се третира како сериозно прекршување на Законот за авторски права. Доколку дојде до преземање на статијата, задолжително да се наведе оригиналниот извор на текстот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.