• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ексклузивно интервју со организаторите на NXT Media Days Europe 2024

31/10/2024
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Компанијата за истражувања на пазарот, организација на настани и развој на медиуми, Dataxis, со задоволство го соопшти лансирањето на NXT Media Days Europe, револуционерна серија конференции и настани за вмрежување што се одржуваат на 12-ти ноември 2024 година во Варшава (Regent Warsaw Hotel, Полска). По тој повод, имавме ексклузивна можност да поразговараме со организаторите на NXT Media Days Europe, кои ни објаснија нешто повеќе за целите на настанот, можностите кои ги нуди, темите кои ќе бидат обработени и плановите за иден развој.

Маркетинг365: Што е NXT Media Days Europe? Што го инспирираше неговото создавање и што го прави различен од другите слични настани во индустријата?

р е к л а м а

NXT Media Europe обединува три главни настани под еден чадор: водечкиот Nextv Series Europe, CTV Ad Days Europe и најновиот додаток, Retail Media Days CEE. За контекст, Nextv Series Europe собира експерти од Pay TV оператори, FTA радиодифузери, телекомуникациски компании и стриминг платформи, додека CTV Ad Days се фокусира на употребата на TV и OTT платформите како огласувачки канали, здружувајќи ги брендовите, медиумските агенции и операторите. Во меѓувреме, конференцијата Retail Media Days го истражува брзо растечкиот свет на огласување во рамките на онлајн околината за малопродажба. Клучна посебност на NXT Media Europe е тоа што ги обединува сите овие екосистеми на едно место за цел ден на конференции и вмрежување.

Маркетинг365: Како што знаеме, оваа серија настани ја организира Dataxis. Можете ли да ни дадете осврт на компанијата и нејзината мисија во медиумската и огласувачката индустрија? Како Dataxis останува пред трендовите во индустријата и како тоа влијае врз содржините и темите на настани како NXT Media Days Europe?

Dataxis е глобална медиумска и истражувачка компанија специјализирана за медиуми, телекомуникации и дигитални индустрии, која се фокусира на обезбедување увиди, податоци и анализи за пазарните трендови и технолошкиот напредок. Со седиште во Европа, но со глобален досег, Dataxis ги поддржува професионалците во секорот на медиумите, телекомуникациите и огласувањето, нудејќи актуелни истражувачки извештаи, податочни услуги и организирани настани кои поттикнуваат дискусии ширум индустријата. Мисијата на компанијата е насочена кон создавање сеопфатно разбирање за промените во индустријата, овозможувајќи им на лидерите да донесуваат одлуки засновани на податоци. Со анализа на промените во однесувањето на публиката, технолошкиот напредок и трендовите на пазарот, Dataxis им помага на играчите во индустријата да ги предвидуваат промените и да ги искористуваат новите можности.

Во Dataxis, ги следиме клучните случувања во индустријата, технолошките иновации и начините на кои се однесуваат потрошувачите, особено во смисла на OTT (over-the-top content), видео стриминг, напредокот во емитувањето на програми и технологијата за огласување. Овој проактивен пристап гарантира дека Dataxis останува доверлив авторитет за претстојните промени во овие полиња.

Настаните како NXT Media Days Europe директно произлегуваат од експертизата и истражувањата на Dataxis. Со курирање на теми кои ги рефлектираат најитните предизвици во индустријата, како што се напредокот во технологиите за стриминг, промените во гледачките навики на потрошувачите и новите модели на рекламирање, Dataxis гарантира дека овие настани ќе им обезбедат на учесниците функционални увиди. Овој формат на настан поттикнува вредни дискусии околу иновациите и најдобрите практики, водени од разбирањето на пазарот што го нуди Dataxis, засновано на податоци.

Маркетинг365: Кои ќе бидат клучните теми за кои ќе се дискутира на овогодинешниот NXT Media Days Europe? Како ја замислувате улогата на технологијата во развојот во медиумите и огласувањето, и како тоа ќе биде истакнато за време на конференцијата?

Овогодинешниот NXT Media Days Europe ќе опфати клучни теми кои ги одразуваат брзите технолошки и стратешки промени во медиумската индустрија, огласувањето и индустријата на малопродажни  медиуми („retail media“).

На Nextv Series Europe, дискусиите ќе се фокусираат на најновиот развој во технологијата за стриминг, дистрибуцијата на содржина и начините на кои платформите се прилагодуваат на променливите преференци на потрошувачите. Ќе истражиме и нови начини за монетизација на содржината, вклучувајќи модели засновани на претплата, формати поддржани од реклами и како платформите можат да го балансираат генерирањето приходи со задоволството на корисниците.

Настанот CTV Ad Days Europe ќе го осветли еволуирачкиот пејзаж на огласувањето во сферата на поврзаната телевизија (CTV) и неговото растечко влијание врз медиумите и огласувачката индустрија во целина. Клучните теми за оваа конференција веројатно ќе вклучуваат програматско огласување, технолошки иновации за огласување, аналитика на податоци од публиката и многу повеќе.

На Retail Media Days CEE ќе се фокусираме на брзорастечкиот сектор на малопродажните медиуми и неговата улога во обликувањето на иднината на дигиталното огласување во Европа. Клучните теми и дискусии кои најверојатно ќе ја обликуваат оваа конференција ќе се оврнат на повеќеканалното малопродажно огласување, улогата на малопродажните медиуми во растот на е-трговијата, персонализацијата водена од податоци и соработката со брендовите.

Значи, ќе можеме да видиме дека технологијата се очекува да игра сè поголема трансформативна улога, дејствувајќи како катализатор за промени во сите аспекти на медиумите и огласувањето. Алатките управувани од вештачката интелигенција ќе продолжат да го преобликуваат создавањето содржина, персонализацијата и мерењето на публиката. Конференцијата ќе ја нагласи тековната дигитална трансформација, истакнувајќи ги новите технологии кои им помагаат на компаниите подобро да се поврзат со публиката, да ја подобрат оперативната ефикасност и да иновираат во монетизацијата на содржини.

На NXT Media Days, секоја сесија најверојатно ќе ја претстави активната примена на овие технологии во реалниот свет, обезбедувајќи им на присутните напреден поглед кон тоа каде се движи индустријата и практични стратегии за да останат конкурентни на пазарот.

Маркетинг365: Какви можности за вмрежување ќе бидат достапни за присутните за да се поврзат со индустриски лидери и своите колеги? Можете ли да ги откриете имињата на некои од компаниите од висок профил што ќе учествуваат на NXT Media Days Europe?

На конференцијата NXT Media Days Europe во Варшава, присутните можат да очекуваат низа структурирани можности за вмрежување дизајнирани да го олеснат поврзувањето со лидерите во индустријата, колегите и потенцијалните деловни партнери. Клучните формати за вмрежување кои веројатно ќе бидат понудени вклучуваат панел дискусии и сесии за прашања и одговори, нетворкинг паузи за кафе и ручек, ВИП ручеци и можности за индивидуални состаноци еден на еден.

Горди сме што на настанот ќе присуствуваат директори на највисоко ниво од компании како: Paramount, Deutsche Telekom, Publicis, Zalando, Douglas, Wolt, TVP, Warner Bros. Discovery, Goldbach, Unilever, Havas, PLAY, Schwarz Media, Allegro, TikTok, Rakuten, Orange Polska, A1 Telekom, CME Media, T-Mobile, GroupM и многу повеќе.

Маркетинг365: Што очекувате дека присутните ќе добијат од нивното присуство на NXT Media Days Europe?

Целта е присутните да заминат со силно разбирање за најновите достигнувања во сферата на телевизијата, медиумите, огласувањето, малопродажните медиуми, заедно со реални увиди за трендовите во индустријата кои ја обликуваат иднината. Но, исто така, надвор од стекнатото знаење, присутните треба да заминат со вредни професионални врски, да се поврзат со колеги, индустриски лидери и потенцијални партнери. Овие врски можат да ги отворат вратите за соработка и партнерства во рамките на медиумскиот екосистем.

Со комбинација на едукацијата и вмрежувањето, NXT Media Days Europe има за цел да ги поттикне присутните да се вратат во нивните матични организации со сеопфатен пакет алатки за навигација во следната ера на телевизијата, OTT, медиумите, огласувањето и малопродажните медиуми.

Маркетинг365: Кои се вашите долгорочни цели за NXT Media Days Europe, и како замислувате овој настан да се развива во следните години?

Долгорочната визија за NXT Media Days Europe е да се воспостави како врвен форум за мисловно лидерство, иновации и соработка во рамките на европските медиумски, огласувачки и малопродажни сектори. Целта е NXT Media Days Europe да биде препознаен како клучен настан за осознавање на најновите трендови и технолошки достигнувања. Ова вклучува не само справување со тековните предизвици, туку и посветување внимание на новите медиумски формати, новата технологија за огласување и промените во однесувањето на публиката пред тие да станат мејнстрим. Како што расте настанот, може да има посилен акцент на интерактивните работилници, каде што учесниците се вклучуваат во практични сесии. Овие работилници ќе дадат практична димензија заснована на вештини кон севкупното искуството на конференцијата.

Во следните години, NXT Media Days Europe е подготвена да биде динамична платформа која не само што се прилагодува на промените во индустријата, туку активно ги движи, обликувајќи ја иднината на медиумите и огласувањето во Европа и пошироко.

Повеќе информации за настанот, неговата програма и начинот на учество можете да најдете на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.