• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, November 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ексклузивно интервју со Патрик Рогалски од ТикТок: „Стратегии за успех во е-трговијата – Постојано тестирајте, учете од податоците и бидете доследни“

31/10/2025
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Наш денешен гостин е Патрик Рогалски, менаџер за клиентски решенија во TikTok, кој оваа есен доаѓа во Скопје по повод 8-та Регионална конференција за е-трговија во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија.

Патрик зад себе има повеќе од една деценија искуство во агенцискиот сектор и над три години во TikTok, каде што ги поддржува пазарите на Балтикот и Балканот. На 8-та Регионална конференција за е-трговија, тој ќе ја претстави темата „TikTok стратегии за успех во е-трговијата“, вклучувајќи ги најдобрите практики, TikTok Shop и увидите за тоа како потрошувачите од Западен Балкан откриваат и купуваат производи.

Патрик ја обединува експертизата во брендирање со е-трговска ефикасност, партнерства со креатори и раст заснован на податоци, а неговото излагање на конференцијата е совршено за брендовите што сакаат практични чекори денес, мерливи резултати и поефективен пат од содржина до продажба. Во ова ексклузивно интервју за Маркетинг365, тој споделува совети и согледувања за тековните трендови.

р е к л а м а
р е к л а м а

Маркетинг365: Патрик, работиш во регионите на Балтикот и Балканот. Врз основа на најновите истражувања на TikTok, како луѓето од нашиот регион најчесто откриваат производи и се одлучуваат да купат, и каква улога има TikTok во влијанието врз тие одлуки?

Патрик Рогалски: Луѓето во овој регион сакаат да откриваат нови нешта преку содржина, наместо преку традиционални реклами. На TikTok, ова откривање се случува природно – корисниците наидуваат на нешто што им е блиско или забавно, што природно ја поттикнува нивната љубопитност. Повеќето откритија започнуваат на „For You Page“, каде алгоритмот истакнува производи преку привлечна содржина. Ефектот „TikTok ме натера да го купам“ е многу реален – тој поттикнува пребарувања, интерес, па дури и офлајн купувања. За многу корисници денес, TikTok навистина стана новиот „излог“ за купување.

Маркетинг365: TikTok Shop се шири низ Европа, со различни карактеристики и достапност по земји. За продавачите од Западен Балкан, каде што платформата сè уште не е активна, кои практични чекори може да ги преземат за да бидат „Shop-ready“ кога ќе стане достапна?

Патрик Рогалски: TikTok Shop сè уште е релативно нов во Европа, но веќе гледаме силни резултати и огромен потенцијал. Тоа е дефинитивно клучен фокус за нас. Иако немаме потврдени датуми за сите пазари, очекуваме наскоро повеќе земји да се приклучат. За продавачите на Балканот, сега е вистинско време да ја изградат својата присутност, да тестираат различни типови содржини и да ја развиваат својата заедница. Така, кога TikTok Shop ќе стане достапен, ќе бидат подготвени да започнат со продажба од првиот ден.

Маркетинг365: Во контекст на твојата презентација на претстојната конференција во Скопје, „TikTok стратегии за е-трговски успех“, кој пристап би го препорачал за трговците од Западен Балкан што сакаат да ги претворат кратките видеа во мерливи продажби во рок од 90 дена?

Патрик Рогалски: Би препорачал пристап „тестирај и учи“, со експериментирање на повеќе креативни идеи што изгледаат природно за TikTok. За создавање содржини, би го искористил TikTok Symphony – нашето решение со вештачка интелигенција што им помага на брендовите брзо да создаваат висококвалитетни, платформски видеа користејќи постоечки материјали или едноставни насоки. Потоа, би го комбинирал тоа со Smart+, нашето автоматизирано перформанс-решение што ги оптимизира кампањите за најдобри резултати. Клучната порака? Постојано тестирајте, учете од податоците и бидете доследни – така кратките видеа се претвораат во мерливи продажби за 90 дена.

Маркетинг365: Се вели дека креативноста ја поттикнува конверзијата. Од твоето искуство со успешни TikTok кампањи во регионот на Централна и Источна Европа, кои креативни елементи најчесто се поврзуваат со додавање во кошничка и повторни купувања?

Патрик Рогалски: Од моето искуство, содржината создадена на TikTok природно има подобри резултати од традиционалните реклами. Клучно е да се воспостави однос со публиката и да се зборува на нејзиниот јазик. Елементите што најмногу влијаат на купувањето вклучуваат: кратки и привлечни видеа, силен почеток или момент на неизвесност, раскажување што јасно ги прикажува предностите на производот, и секогаш јасен повик за акција што води кон посета и конверзија.

Маркетинг365: Во таа насока, какви стратегии за таргетирање би им препорачал на продавачите од Западен Балкан? Како треба да ја дефинираат и допрат својата публика – преку интереси, демографија, локација или со „lookalike“ публика?

Патрик Рогалски: Таргетирањето зависи од индустријата, па секој бизнис треба детално да го истражи тоа. Воопшто земено, започнете широко и дозволете му на алгоритмот на TikTok да ги пронајде вашите купувачи. Потоа, усовршете преку категории на интереси, публика базирана на ангажман и „lookalike“ групи. За локални бизниси, додавањето локациско таргетирање помага да останете релевантни. Клучна поука: започнете широко, тестирајте и користете податоци за да ја насочувате вашата публика што навистина купува.

Маркетинг365: За учесници со ограничени буџети, ако би можеле да следат само три метрики за да утврдат дали TikTok навистина придонесува во нивниот е-трговски процес, кои би ги препорачал и зошто?

Патрик Рогалски: За помали буџети, би се фокусирал на CTR, стапка на конверзија и ROAS. CTR покажува дали содржината привлекува внимание, стапката на конверзија открива дали луѓето преземаат акција, а ROAS мери дали инвестицијата навистина се исплатила. На TikTok, ангажманот е особено важен – тој му помага на алгоритмот подобро да ја дистрибуира содржината и да достигне повеќе потенцијални купувачи, затоа не го занемарувајте начинот на кој корисниците реагираат на вашите видеа.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.