Рекорден број апликации пристигнаа за регионалната награда SoMo Borac, која се доделува во вкупно 17 категории. Жирито составено од најдобрите експерти од регионот ќе оценува повеќе од 235 дигитални проекти, од кои најдобрите 17 ќе ги добијат своите награди на 25 октомври во Загреб.
Во просториите на студентскиот центар во Загреб ќе се одржи втората целодневна конференција која носи истакнати имиња од дигиталниот свет. На веб-страницата на SoMo Borac веќе беа објавени првите четворица предавачи, а организаторите објавија уште три нови имиња кои ќе ги споделат своите искуства со публиката.
Ансгар Волник, на позицијата виш специјалист за продажба на решенија во Adobe, е задолжен за создавање на најдобрите персонализирани кориснички искуства. Развојот базиран на податоци создава додадена вредност за маркетинг и ИТ компаниите во Швајцарија, Австрија и Источна Европа. Во предавањето „Персонализација водена од вештачка интелигенција: Трансформација на корисничкото патешествие“, тој ќе открие како да ја искористите моќта на Adobe и вештачката интелигенција за да создадете приспособени искуства за клиентите низ сите канали на брендот. На сцената на SoMo Borac ќе дознаете како да ја користите вештачката интелигенција на најдобар можен начин за да создадете персонализирано корисничко искуство кое ги поттикнува ангажманот и лојалноста на корисниците.
Sofascore ја пронајде формулата да создаде мрежа од повеќе од 20 милиони луѓе, поврзувајќи ги спортот и технологијата. Ема Гомерчиќ, раководител за бренд и содржини, е задолжена за управување со социјалните мрежи на Sofascore кои имаат вкупно повеќе од 2 милиони следбеници. Таа води социјален тим со седиште во Хрватска, заедно со тимови во Бразил, Аргентина и Мароко, а во своето предавање „7 (авто)голови во 7 години на социјалниот тим“ ќе ги сподели клучните моменти од нивното делување и развојот на тимот што создава успеси, прави грешки, но секако и лекции.
Креативниот директор на агенцијата Imago, Јерко Михаљевиќ, ќе објасни зошто агенциите „се мачат“ да наплатат за дела направени со помош на вештачка интелигенција и што ни кажува ова за вештачката интелигенција и креативноста во предавањето насловено „Вештачката интелигенција и агенцискиот креативен процес“. Во своето излагање тој ќе зборува за односот помеѓу вештачката интелигенција и она што ние го доживуваме како креативност.
Конференцијата, наградите и забавата ќе се одржат во Студентскиот центар во Загреб, а вашите билети можете да ги купите преку веб-страницата на SoMo Borac. Следете ги најважните вести преку билтенот на SoMo Borac, на Facebook, Instagram и LinkedIn, но не ги пропуштајте и новите епизоди од третата сезона на нивниот поткаст.