Италијанскиот моден бренд Gucci ја поздравува Лунарната Нова година со кампања во која глумат глобалните бренд амбасадори Ни Ни и Ксијао Жан. Модниот бренд, под водство на креативниот директор Сабато Де Сарно, нуди емотивен поглед на топлата домашна атмосфера и трајните врски, со фокус на новата „Година на змијата“.
Кампањата е изградена врз основа на една топла сцена: две семејства, кои со текот на годините се гледаат и поздравуваат низ заеднички прозорец. Низа ритуали, исполнети со локални традиции, ги поврзуваат овие домаќинства заедно – потсетувајќи нè како секоја Нова година го поттикнува повторното обновување на врските.
„Годината на змијата само што се приближува, а змијата е длабоко вкоренет мотив во наследството на Gucci. Модната селекција за Лунарната Нова година е симпатична, комбинирајќи ја елегантната форма на змија со агилност. Приказната за повторно обединување, пренесена во кампањата во која се појавувам и јас во некое друго време, ги пренесува празничните желби како топли и незаборавни“ – објаснува кинеската актерка Ни Ни.
„Модната селекција на Gucci за Лунарната Нова година отелотворува извонредно занаетчиство и креативни детали. Преку уникатната естетика, го илустрира празничниот дух на еден модерен начин. Како глобален бренд амбасадор на брендот, задоволство ми беше што уште еднаш учествував во снимањето на кампања за Лунарната Нова година, која на сите им ја носи радоста на повторното обединување во овој посебен момент“ – додава кинескиот актер и пејач, Ксијао Жан.
Новата модна селекција на Gucci се потпира на долгогодишниот амблем на змијата – мотив што ја канализира трансформацијата и безвременоста. Се појавува на сè – од свилени марами, до разни аксесоари. Палетата на бои – темно црвена во комбинација со розова или со сина – го засилува празничниот сјај.
Потопено во длабоки сезонски тонови, секое модно парче зборува за афинитетот на Gucci кон раскажувањето приказни, правејќи го совршен избор за подарување или за чување како потсетник на новите почетоци. Со оваа празнична селекција, луксузниот бренд го потврдува своето наследство, додека истовремено ја слави иднината.