• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 18, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фејсбук и Гугл би можеле да се соочат со остри правила за политичко огласување

20/02/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во американскиот Конгрес се разгледуваат нови закони кои ќе го отежнат политичкото рекламирање на онлајн платформите

Фејсбук, Гугл и другите онлајн платформи може да се соочат со построги правила за политичко рекламирање во САД, доколку новата предложена законска рамка биде усвоена од Федералната изборна комисија (FEC).

р е к л а м а

Предлогот напишан од страна на Елен Вејнтрауб, демократ и подпретседател на оваа Комисија, бара онлајн реклами да содржат исти објаснувања и наводи од спонзорите, како што е тоа случај за радио, ТВ и печатените реклами. Оваа комисија ќе ја разгледа новата законска рамка на својата следна јавна расправа на 8 март.

Овој чекор доаѓа во екот на се` поголемите критики на сметка на технолошките компании во Вашингтон, поради доминацијата на некои од нив на пазарот, но исто така и тврдења дека овие платформи се користат за сексуална експлоатација на децата.

Конгресот ги истражува начините на кои Русите ги користеле социјалните медиуми за да влијаат на изборите во 2016 година, а претставени се заеднички предлог закони кои ќе бараат од компаниите како што се Фејсбук и Гугл, јавно да ги објават информациите за спонзорите на политички реклами на нивните сајтови, вклучувајќи и колку тие трошат и која им е целната публика.

Иако предлогот на Федералната изборна комисија, ќе се применува во кампањите, политичките партии и други организации кои се обидуваат да влијаат на изборите, исто така, би можеле да влијаат и врз технолошките компании. Овие компании можеби ќе треба да ги прилагодат своите платформи за да можат да објавуваат такви видови појаснувања и одрекувања од одговорност кои што Комисијата ги предвидува.

Во текот на 2011 година, Фејсбук побара од Федералната изборна комисија исклучок од правилата за одрекувањето од одговорност, бидејќи нивните реклами користеле ознака “спонзорирано”, која не ги идентификувала спонзорите и не секогаш ги поврзувала со веб локацијата на спонзорот. Меѓутоа, Комисијата беше неодлучна при одобрувањето на ова изземање.

По открувањето дека Русите во 2015 и 2016 година, ги користеле Фејсбук, Гугл и другите интернет сајтови за да влијаат на Американците во однос на горливите социјални и политички прашања, Комисијата повторно го отвори процесот за донесување на прописи со кои се бара поголема транспарентност за онлајн рекламите. Предлог-законот бара текстуалните и графички реклами да го вклучат името на спонзорот и тоа “со букви со доволна големина за да бидат јасно читливи”.

Политичките реклами на стриминг музичките платформи или интернет радио станиците треба да вклучуваат усмени појаснувања, додека кандидатите кои купуваат онлајн видео и аудио реклами ќе мора да ги наведат своите имиња и да додадат: “Ја одобрувам оваа порака”.

Исто така, се бара мислења за тоа дали политичките организации кои користат бесплатни услуги – како видеа на YouTube – треба да наведат дека се одговорни за рекламите? Според постојниот закон, изјавите за одрекување се потребни само за платени реклами.

Овие нови правила, за чие усвојување ќе треба поддршка од републиканските членови на комисијата, исто така, настојуваат да предвидат како треба да се регулира развојот на технологиите, вклучувајќи ги и виртуелната и проширена реалност.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.