• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook и Google во огласувачка офанзива

13/12/2013
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најавата за поголеми глобални буџети на компаниите за наредната година, приближувањето на светското првенство во Фудбал, зголемувањето на интернет корисниците и пристапот на интернет преку мобилни уреди се чини се голем предизвик за најголемите интернет компании Google и Facebook во годинава што претстои на пазарот да се прмовираат како незамислив медиум во секоја можна огласувачка кампања.

Вестите кои деновиве ни доаѓаа “од западот“ зборуваат токму во тој прилог.

Facebook and Google Marketing365

р е к л а м а

 

Google и Facebook  засилено работат на промоција на сопствениот огласувачки потенцијал, постојано лиферувајќи “апла“ комерцијални текстови на низа влијателни во браншата медиуми каде ги комуницираат параметрите публика, трендови, ROI, CTR…итн… промовирајќи колку нивните платформи се успешни и колку пари веќе прават годишно.

Дека претпразничниот период е повеќе од идеално време за да се комуницираат овие елементи, нема потреба посебно да образложуваме знаејќи дека периодов се финишираат сите буџети за наредната година и се “дотрошуваат“ сите за тековната. Плус во секој случај си лебди атрибутот “претпразнична еуфорија“ колку и тоа изживеано да звучи.

Најпрво YouTube, видео сервисот во сопственост на Google направи низа промени за кои пишувавме претходно (коментирање со лична G+ сметка) со кои со еден потег се обиде да ги намали сите “нетранспарентни тролачи“ и да им даде некаков комодитет на објавувачите на видеа дека нема веднаш да бидат нападнати од илјадници “тролови“ кои скривајќи се под превезот на анонимноста ќе го деградираат нивото на комуникација, проблем кој беше сериозен на YouTube каде неретко после некое видео за некој настан можевме да видиме илјадници коментари на луѓе кои се препукнуваат на религиска или етничка основа со сериозни закани, често и по живот – за теми најчесто воопшто не поврзани со видеото под кое коментираат.

Откако YouTube тоа “го реши“ , се испофалија колку нивната YouTube огласувачка платформа е успешна и колку поуспешна ќе биде догодина, промовирајќи овогодишен раст од 51,4 % и аспирирајќи кон 5,6 милијарди долари кои се проценува дека се инвестирале годинава.

Во меѓувреме стигна и веста дека нивниот AdSense систем отсега е responsive, односно дека димензиите на кодовите што ќе се поставуваат кај објавувачите (медиумите преку кои се огласуваат огласувачите), отсега се целосно  прилагодливи. Тоа е одлично за сите ! Новина која врти нова страна во развојот на контекстуалното рекламирање.

Од друга страна деновиве со Фејсбук се врзуваат уште поинтересни вести.

Најпрво ладниот туш со второ поголемо намалување на rech-от на објавите на Фан страните, ставајќи ја во прв план услугата #boost , без која објавите на големи Фан страни стануваат речиси бесполезни ако се сака да се оддржи истото ниво на интеракција со целната група.

Што би се рекло, убаво е Вие да имате голема Фан Страна, ама ако не платите….тоа што го постирате ќе го гледаат само 9% од фановите.

Арач :)

Затоа уште од сега Фејсбук (на време) ги информираа сите кои сакаат да ги користат нивните Фан Страни на време да си обезбедат буџет за тоа.

Да не останат само на ова….еве предновогодишно му залепија “една воспитна“ и на Snapchat.

Изминативе месеци фино-лепо им понудија да ги купат, дури и 3 милијарди ставија на маса. Овие од Snapchat одбија и сега нека свиркаат.

Facebook вчера објави дека воведува сервис на direct messaging на Instagram(сервисот за споделување на слики кој го купија пред повеќе од 1 година). Сите корисници ќе може дирекно, да си комуницираат меѓу себе кога ќе се online далеку од очите на широката публика. Ве потсеќа на нешто? Епа ова е почетокот на идентичен сервис како тој на Snapchat кој веројатно повеќе нема да добива солени понуди во скоро време, на ФБ повеќе не му треба !

Покрај таа новина имаше и една друга од пред 1 месец кога беа пуштени првите спонзорирани објави (слики) на инстаграм кој дневно веќе го користат повеќе од 150 милиони корисници, секако солидна база за развој на нов огласувачки канал !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.