• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook им ”испраќа понуди за пријателство” на ТВ медиумите

27/10/2016
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Facebook, учejќи од својот досегашен однос со издавачите, размислува за нов комерцијален производ со кој ќе им понуди “поделба“ место “кражба“ на медиа буџетите на ТВ издавачите, така покажувајќи им дека е расположен да се стави во функција на интегрираниот пристап на следење на ТВ програмите.

Беше само прашање на време кога социјалната мрежа ќе започне со таков чекор, затоа што адвертајзерите веќе не ги третираат социјалните мрежи како начин на кој ќе им се олесни 30 секундното прикажување на своите реклами пред поголема публика. Тие се приклучуваат на овие платформи за да стигнат до публиката која не користи кабелска врска за поврзување.

vss

р е к л а м а

Facebook не е ни чудно што постојано се сретнуваше на состаноци со радиодифузерите во последниве неколку месеци. Извршните ТВ директори со Ed Couchman (директор за агенциски партнерства на Facebook) споделиле две свои гледишта за мрежата генерално: 1) скапо е да се произведе содржина, 2) доста е тешко да се заштити интелектуалната сопственост на нивните содржини на платформи на трети лица, области на кои тие веруваат дека Facebook е потребно да им ја пружи својата поддршка.

Кога  се разгледувале одредени проблеми на  радиодифузерите како и нивните приходи проблеми, Couchman се изјасни дека: “Facebook и овие компании потребно е да  работат заедно на решавање на овие проблеми, затоа што за овие проблеми и самите едноставно сеуште немаат одговори”.

Од малкуте податоци кои ги сподели Couchman  со компаниите  една од најбитните работи која треба да се истакне е ‘’долгорочниот’’ статус на гледачите. Couchman објаснува дека радиодифузерот ја има само должината на својата шоу програма за да изгради однос со публиката, што  прави тешко да се изгради исчекување околу следната епизода како и тешко публиката  да се вклучи пред и по емитувањето на програмата.

“Прашање е како може да се креира подобар однос со гледачот, тоа е местото каде мислам дека Фејсбук може да стапи во акција“, додава тој. Амбиција на Фејсбук за телевизијата е за тоа таа да започне да дејствува како “повеќе од платени реклами “, отворајќи го патот за развој на самостојна платформа каде радиодифузерите може директно да споделуваат и развијат стратегии за подобра гледаност на содржините директно.

Притоа новите стратегии се сведуваат на поголеми напори на радиодифузерите во нивните стратегии за ТВ буџетите на дигитална основа како што тоа е и случајот на новите моќни играчи на ова поле  – Netflix и Amazon. Во ова дигитално доба постои и закана за билансите на радиодифузерите, каде  доаѓањето на OTT и емитувањето во живо се главна закана која ќе повлече поголемо внимание (а со тоа ќе привлече и поголем број на реклами на овие медиуми). Иако напорите на Facebook наликуваат како тој да сака да го превмезем онлајн медиумскиот простор и сетоа тоа им изгледа како закана на радиодифузерите, Couchman повторно го повтори она кое го тврди- дека сака да се засили медиумите, наместо да го поседува.

Ова е залак кој издавачите се потешко умеат лесно да го проголтаат, пред се поради тоа што влијанието на социјалната мрежа на нивната заработувачка е доста изразено. Препознавајќи ја вредноста на ТВ содржината која води до раст, Facebook полека се маневрира во позиција каде што би можел полека да стане снабдувач на онлајн телевизија.

Ова е промена која е повеќе години во изработка. Како што се движи од вториот екран на првиот екран, Facebook има преземено ‘’лист од книгата на телевизијата’’ кога станува збор за обидите да им ја понуди на издавачите практичноста на on-demand ТВ заедно со популарноста на емитувањето во живо. БиБиСи започна да ја употребува платформа за емитување во живо за да ги најавува новите серијали, и во меѓувреме ја водеше својата публика зад сцената на Олимписките игри.

“Facebook во живо може да ве однесе на места каде нормално не би отишле традиционалните емисии а со тоа да води  и кон подобрување на линеарното производство“, БиБиСи на пример може да се направи анализа на своите резултати на гледаност за време на полувремињата на Европското првенство со Facebook  во живо. Спортот е една навистина интересна област за овој пристап. “

Форматите за емитување во живо се пристап врз кој многу радиодифузерите имаат изградено успех, популарноста на реалните шоу тоа и го  покажува. Шоу во живо кои донесле голема популарност како ‘’The X Factor’’, спортски емисии во живо, вести, имногу други шоу се само мал доказ за ова. Во соглсност со овие податоци, Couchman верува Фејсбук не би можел да се натпреварува со одамна воспоставените формати на ТВ во живо, отфрлајќи ги податоците на Periscope дека гледачите ќе  гледаат програми во живо во целосна должина на социјалната платформа. Има причина  поради која емитувањата во живо на платформата се ограничени за емитување до 30 минути, затоа што нивната улога е да  “додадетат некоја вредност”, а не да го замени она што е веќе на телевизија.

Отфрлајќи ги митовите дека ТВ достигна точка на инфлексија, извршниот директор на Facebook изјави: “Јас не мислам дека телевизијата ја достигна таа точка, луѓето се тие кои ја достигнаа”. Посочувајќи на истражувањето направено  од страна на Deloitte, кое истакнува колку често луѓето ги проверуваат своите телефони и во средината на ноќта, се  укажува на зголемена употреба и времето поминато на мобилен телефон, тој смета дека ова време креира  предизвици за радиодифузерите, издавачите, но и за секој кој  произведува содржина во денешното дигитално доба”.

Пристапот на Google

Кога потпретседателот на Facebook за ЕМЕА Nicola Mendelson ги спореди односите на компанијата со радиодифузерите на Mipcom минатата недела, само креира  потсетување за сите за тоа  колку е различен овој пристап на Facebook  во споредба со оној на Google во однос на овој тип на издавачи на содржини.

Google во април, објави извештај во кој укажува дека во 80 проценти од случаите, рекламите на YouTube се поефикасни и водат кон продажба за разлика од оние прикажани на ТВ. Google отиде до таа мера што ги предупреди издавачите дека нивните реклами треба да имаат до шест пати повеќе буџет на YouTube од оној кој моментално, го вложуваат и притоа предизвика добивање на многу  гневни одговори  од страна на  ТВ-индустријата.

Lindsey Clay, главен извршен директор на Thinkbox, маркетинг тело за комерцијалнata ТВ јавно го осуди YouTube кој по неа  креирал “агресивнен став против ТВ “,  додека пак Facebook “речиси го прави спротивното” од Google.

Во согласност со нејзините размислувања: “Facebook за разлика од Google не нарачува истражувања кои ‘’ја потврдуваат неефективноста’’на ТВ поради потребата за профит и вложување во платени реклами на Facebook. Или доколку Facebook го прави тоа, тогаш тој тоа го прави многу тивко  и суптилно и ние не сме свесни за тоа.’’

“Facebook јасно не повика за  да зборува со нас за тоа како ние би можеле да соработуваме со цел да се едуцираат адвертајзерите подобро за тоа како да го добијат најдоброто од услугите кои Facebook ги нуди во овој однос. Тие се многу заинтересирани да се комуницира дека тие не го гледаат Facebook како закана за телевизијата. Јас не знам дали тоа однесување е делумно под влијание на она што тие го имаат забележано од YouTube … Мислам дека овој пристап е многу попродуктивен начин за пристапување кон ТВ индустријата. “

Clay верува дека иако Facebook е подготвен да соработува со радиодифузерите со цел од взаемната соработка да се добијат високо квалитетни содржини на нивната платформа, другата страна на овој однос се поврзува со работата/бизнисот односно  како може адвертајзерите да го добијат најдоброто од таа врска”, со оглед на тоа колку е силно ТВ рекламирањето.

Мерливост

Доколку Facebook успее да ја започне својата идна стратегија за креирање на  ТВ за рекламни стратегии, тогаш ќе треба да се воспостават стандарди за мерење кои ќе го покажуваат влијанието кое овие реклами ќе го имаат имаат заедно со ТВ рекламите ,  со цел да докаже дека фрагментираната медиумите потрошувачка е можност, а не ограничување.

“Мерењето е нешто кое планерите и стратегиските играчи го имаат во предвид во секое време, но тоа е тешко  да се испорача” изјави Couchman.
Признавајќи дека ова е многу важно прашање, Nielsen креира индикатори за Дигитални оценки за  рекламирање (DAR), кои ќе им помогнат на адвертајзерите да ги пратат онлајн кампањите кои се работат на повеќе сајтови- платформи. Сепак, кога станува збор за дигитални играчи како што се Facebook и Youtube,  DAR е ограничен во следењето на метриките како: дофатот на публиката, гледаноста како и гледаноста во текот на времетраењето на видео содржината.

Facebook за да ужива во плодно партнерство и пријателство со телевизијата потребно е доста да работи со оглед на последните податоци за важноста на видео содржините во поглед на гледаноста и вклученоста на публиката.  Но, било и како да се индентификуваат неговите напори сепак многу е јасно тоа  дека ТВ-уредот не е мртов, туку време е за негова диверсификација. Станува збор за нов возбудлив изглед за раст на компаните кои се подготвени да имаат корист од тоа како фрагментација на ТВ / видео публиката ќе го диктира трошењето на буџетите за реклами.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.