• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook ќе ги обележува лажните новости со таг за ‘’спорни’’ вести

21/12/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Социјалната мрежа минатиот четврток изјави дека ќе имплементира нови мерки со кои ќе се бори против лажните новости кои се шират во рамките на делот за новости на платформата.

Facebook се пронајде  под лупата на критичната јавност по претседателските избори и победата на Donald Trump кога голем број на новости предизвикаа бурни реакции.”Бурата” на дезинформации кои беа раширени на социјалните медиуми вклучувајќи ги  Facebook, Reddit и Twitter предизвика зголемена потреба од промени кон пристапот на новостите кои се споделуваат на социјалните платформи.

Извор: snopes.com

р е к л а м а

Facebook за време на претседателската кампања беше користен за циркулација на новости од ‘’измамнички’’ сајтови  чија основна цел со нив (со вестите) беше да  генерираат вирален сообраќај преку Facebook на своите веб сајтови со цел да генерираат профит преку платени реклами.
Како резултат на ова, Facebook сега има план како да ги означува новостите од лажните сајтови кои се маскираат како извори на вести со цел да пренесуваат лажни новости. Овој пристап има за цел да го обнови програмскиот приход од реклами на легитимните и потврдени издавачи .
Facebook ќе користи реномирани сајтови за проверка на фактите кои ќе служат за да се обележат лажните објави како “спорни” односно ваквиот тип на обележани објави ќе содржат предупредување на самата објава во вид на прозорче на објавите кога некој ќе се обидува да го сподели обележаниот ‘’спорен’’ пост.

Помеѓу организациите за проверка на фактите  се појавуваат Snopes, FactCheck.org и Politifact, кои се дел од меѓународна мрежа за проверка на фактите Poynter International Fact Checking Network.

“Веруваме дека обезбедувањето на податоци околу објавите може да им помогне на корисниците на социјалната мрежа сами да одлучат на кои новости да им веруваат и што да споделуваат’’- изјави Adam Mosseri, VP за производи и новости на Facebook во својата објава минатиот четврток. “Сеуште ќе биде можно да се споделуваат тие новости,меѓутоа ќе постои известување на самата објава дека истата е спорна додека се обидувате да ја споделите истата.“

Процесот на обележување на лажните новости ќе започне со постојаните корисници на Facebook  кои ќе имаат можност да ја пријавата секоја новост која сметаат дека е сомнителна.
Кога веќе еднаш една објава е обележана со знаменце, независните проверувачи на факти ќе одлучат дали објавата заслужува да добие ознака дека е спорна или не.

Facebook исто така ќе ги детектира и изворите на финансиска поддршка на лажните новости.
Facebook изјави дека ќе ги брише линковите од веб сајтовите кои шират спам и кои често користат домени кои наликуваат на познати извори на новости.

Кога корисниците кликаат на сомнителните домени тие пристапуваат на сајтови кои се преплавени со реклами и лажни новости.

‘’Откривме дека голем број на лажни новости зад себе кријат финансиска мотивација’’ изјави Mosseri. ‘’Спамерите’’ генерираат профит преку лажирање на новости од извори (сајтови) кои наликуваат на легитимни новинарски организации презентирајќи новости кои имаат за цел зголемена посета на овие сајтови и генерирање на профит преку бројните реклами кои можат да се пронајдат на овие сајтови.

Програмската технологија за реклами често се обвинува дека ја поттикнува виралноста на лажните новости. За време на изборите  BuzzFeed откри бројни интернационални шеми за заработка на пари преку одржување на веб сајтови со лажни новости чија зголемена  видливост беше обезбедена со помош на Facebook.

“Најважно е да им се даде информација на корисниците за репутацијата на новоста пред тие да кликнат на неа или пак да решат да ја споделат‘’ изјави Jeff Jarvis, директор на Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism на  CUNY Graduate School of Journalism.

“Остранувањето на протокот на реклами за ваков тип на новости е очигледно многу важен”- изјави  Jarvis.

Новостите кои се споделуваа за време на изборниот циклус ги примораа брендовите во овој програмски еко-систем за реклами да обрнат поголемо внимание каде се се појавуваат нивните реклами.
Kellogg, на пример, креира нова политика која спречува појава на неговите реклами на Breitbart, веб сајт кој не ги исполнува критериумите кои не се во склоп на почитување на вредностите на  Kellogg’s  како компанија.

Facebook не се изјасни дали новите мерки ќе имаат импакт на сајтови како Breitbart. Социјалната мрежа ќе спроведе мерки за сајтови кои шират ‘’најлоши по квалитет’’ новости.

“Најважното нешто е да им се даде информација на корисниците кога тие одлучуваат дали да кликнат врз објавата или да ја споделат’’ изјави Jarvis.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.