• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фејсбук останува најкористена социјална мрежа за вести, но ТикТок забрзано напредува кај младата публика

30/06/2022
in Digital, Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Според најновиот „Извештај за дигитални вести“ (Digital News Report) на Институтот Ројтерс, базиран врз податоци од 46 светски пазари, пристапот до вести продолжува да станува сé повеќе дистрибуиран т.е. раштркан.

На сите истражувани пазари, помалку од една четвртина од испитаниците (23%) преферираат да го започнат своето разгледување на вести со веб-портал или апликација, што е за девет процентни поени помалку од 2018 година. Оние на возраст од 18 до 24 години имаат уште послаба врска со веб-порталите и апликациите, претпочитајќи пристап до вести преку други дигитални канали, како што се социјалните медиуми, пребарувањето и мобилните агрегатори.

р е к л а м а

Facebook останува најкористената социјална мрежа за вести, но поголема е веројатноста неговите корисници да кажат дека гледаат премногу вести во нивниот интерфејс во споредба со другите мрежи, односно дека платформата е пренатрупана со вести. Додека повозрасните групи остануваат лојални на Фејсбук, истражувањето на Институтот Ројтерс покажува дека најмладата генерација го пренасочува своето внимание кон „повизуелни“ мрежи во последните три години.

TikTok стана најбрзо растечката мрежа во овогодинешното истражување, достигнувајќи 40% партиципација кај испитаниците од 18 до 24 години, при што 15% од нив платформата ја користеле за вести. Употребата е многу поголема во делови од Латинска Америка, Азија и Африка отколку во САД или Северна Европа. Платформата за пораки Telegram, исто така, значително порасна на некои пазари, обезбедувајќи флексибилна алтернатива на WhatsApp кој е во сопственост на Мета.

Додека социјалните мрежи го зголемија профилот на многу дигитални новинари, истражувањето открива дека најпознатите новинари сè уште се ТВ водители во повеќето земји. Кога биле прашани да ги именуваат новинарите на кои обрнуваат внимание, мал број испитаници можеле да именуваат странски дописници, додека пак колумнистите во весниците имале поголема препознатливост во Обединетото Кралство и Финска отколку во Бразил, САД или Франција.

Паметниот телефон станал доминантен начин на кој повеќето луѓе првпат пристапуваат до вести наутро, иако истражувањето дошло до различни модели во различни земји. Во Норвешка, Шпанија, Финска и Обединетото Кралство, на пример, кон паметниот телефон се пристапува пред телевизијата, додека радиото ја задржува важната улога во Ирска. Утринското читање весници сè уште е изненадувачки популарно во Холандија, а телевизијата сè уште доминира во Јапонија.

По минатогодишното забавување делумно предизвикано од ограничувањата на движењето за време на пандемијата на  коронавирусот, се чини дека растот на аудио подкастите продолжува, при што 34% од испитаниците конзумирале еден или повеќе подкасти во последниот месец. Податоците покажуваат дека Spotify продолжува да напредува пред Apple и Google во голем број земји, додека пак YouTube бележи дополнителен напредок благодарение на растечката популарност на подкастите во видео или хибридна форма.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.