Фејзбук конечно донесе одлука која за промена би можела да се соочи со позитивни критики.
Фејсбук е подготвен да ги отстрани опциите за рекламирање кои им овозможуваат на огласувачите да таргетираат одредени „ранливи“ групи корисници, вклучувајќи расни, политички и религиозни. Фејсбук ќе го стори тоа поради загриженост дека нивниот систем за рекламирање може да биде злоупотребен за да им наштети на ранливите корисници.
Во објава на својата официјална веб-страница во вторникот, Фејсбук објави дека ја донесува таа „тешка“ одлука. Греам Муд, потпретседател на компанијата, објасни дека иако Фејсбук сака да им дозволи на непрофитните и добротворните организации да допрат до што е можно повеќе луѓе, тој сугерираше дека огласувачите би можеле да ги „злоупотребуваат опциите за таргетирање што ги ставаме на располагање“, што пак ја истакна потребата за промена.
“Почнувајќи од 19 јануари 2022 година, ќе ги отстраниме опциите за детално таргетирање кои се однесуваат на теми што луѓето ги сметаат за чувствителни. Тие вклучуваат добротворни акции, организации и јавни личности кои се однесуваат на здравјето, расата, етничката припадност, политичката припадност, религијата или сексуалната ориентација“, објасни Муд.
Деталниот систем за таргетирање на Фејсбук им овозможува на огласувачите да ја рафинираат публиката што ги гледа нивните реклами врз основа на повеќе критериуми, како што се типовите на страници и групите што корисниците ги следат на Фејсбук платформата, други реклами на кои кликнуваат и демографски податоци како возраст, пол и локација. .
Додека деталното таргетирање ќе продолжи, со оваа промена, Фејсбук повеќе нема да дозволува таргетирање на реклами врз основа на теми кои се означени како „чувствителни“.
Промената на политиката која ја најави Фејсбук доаѓа во време на контроверзии по протекувањето на илјадници интерни документи на Фејсбук до медиумите минатиот месец, кои го покажаа гневот на вработените во компанијата поради нејзините политики, за кои тие велат дека дозволуваат ширење дезинформации, говор на омраза и реторика на насилство.
Свиркачот кој им ги предаде документите на новинарите, поранешниот менаџер на производи на Фејсбук, Френсис Хауген, исто така го критикуваше својот поранешен работодавец во сведочењето пред американските и британските законодавци, обвинувајќи го Фејсбук за поттикнување насилство низ светот, вклучително и немирите на 6 јануари на Капитол Хил оваа година.
Шефот на компанијата Марк Цукерберг одговори на критиките, велејќи дека Фејсбук е жртва на координирани напори на медиумите за селективно користење на документите протечени во јавноста со цел да се создаде искривена слика за Фејсбук.