• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фејсбук вети дека ќе биде потранспарентен во метриката, откако призна пропусти во аналитиката

21/11/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Фејсбук се повеќе се отвора за мерења на трети страни во обид да го спречи ширењето на негативни чувства меѓу маркетерите после информациите за лошата метрика.

Постои загриженост дека социјалната мрежа веќе не може веќе да продолжи да го избегнува мерењето од страна на трети страни и ефикасно да ја  ‘заврши својата домашна задача “. Facebook призна дека се соочува со грешки и грешни пресметки во своите системи, а се однесуваат на параметрите кои доаѓаат од лошото мерење на написите, видео содржините, анализите за апликации и увидот во податоците на бизнис страниците.

461062-3-ways-to-fight-facebook-fatigue
Откако Facebook во својата изјава минатата недела најави постоење на грешки, социјалната мрежа реагираше брзо со цел да ги убеди рекламните агенции  дека во случајот ќе работи на реконструкција на своите алатки за мерење со цел да ги поправи недостатоците а со тоа да им понуди и  мерење од  трети страни на самите адвертајзери. Дел од оваа промена, вклучува формирање на Совет за мерење, додека пак верификацијата да може да се обезбедува од трети странки како  Моат и comScore, од кои и двете имаат работено со социјалната мрежа во минатото.

р е к л а м а

Во кој дел се детектирани грешките?
Во делот Page Dashboards се прикажуваат сумарни податоци за 7 дена или 28 дена чиј  органски дофат пресметан бил како како прост збир од дневниот опсег  наместо да се пресметаат повторните посетители кои се повторуваат за тој период. И покрај тоа, Facebook тврди дека поголемиот дел од податоците  во контролната табла на страница во делот за увид се непроменети, вклучувајќи ги сите графикони, дневни и историски достигнувања, дофат на-пост, извезени и податоци за офат на API.
Проблемот прредизвикува овие повторувачки податоци сега да се намалат за податоците за 7 дена од 33% и за податоците од 28 дена за 55% пониски податоци.
Оваа грешка постои од мај, но не влијае врз платениот Reach, влијае само врз органскиот.
Социјалната мрежа, исто така, призна дека постојат и грешки во метриката за 100% одгледано видео (колку пати фановите комплетно го изгледале самото видео до крај) грешката е во тоа што звукот  може да трае малку подолго од видеото. Ова би значело дека бројот на фанови кои го погледнале видеото 100% кога ќе се занемари оваа грешка би се зголемил за 35%. Грешки во калкулацијата на прегледи има и во делот на преглед на делот на Facebook наречен Instant Articles каде просечното времетраење на задржувањето на еден посетител на пост погрешно се пресметувало што довело до зголемување за 7% до 8% во просек од август минатата година. Ова се должи на грешката во пресметување која досега се правела врз база на просекот  од хистограмот за времето поминато во читање, наместо калкулирање на вкупното време поминато на читање на статија поделена со вкупниот број на пати кога е видена.

И на крај, Facebook призна дека грешки се појавиле и во делот Refferals во делот за аналитика на апликации за грешка од 6% кај своите најчестите корисници. Тоа значи дека се броеле кликовите кои веќе еднаш упатувале до апликација или веб сајт но и кликови на објави преку апликации и вебсајтови вклучувајќи и кликови за гледање на фотографии или пак видео содржини.

Mark Rabkin, потпретседател на тимот за основни реклами на Facebook изјави дека грешките во метриката немаат влијание врз наплатата на адвертајзерите. Меѓутоа овие анализи сепак се витални во планирањето и дистрибуцијата на содржината на социјалната мрежа и импактот на овие аномалии не смее да се занемари.

Group M исто така реагираше на овие објави со следната изјава: “Ние сме охрабрени што Facebook ја разјаснувава метриката и бара фидбек од своите клиенти. Мерењето од страна на трета страна веруваме дека ќе обезбеди доверба во рекламите на било кој пазар. Facebook  продолжува да бара соработка со мерењето и затоа ќе продолжиме да ги советуваме околу овој проблем”.

Сеуште не е јасно колкав број на адвертајзери се погодени од оваа грешка или кои специфични брендови биле најмногу погодени. Измените во аналитиката на овие четири индикатори може да е без големо значење но фактот што мрежата станува транспарентна може да каже многу за нештата кои доаѓаат.  А тоа би се овозможило со овој т.н Совет за Мерење составен од фирми за рекламирање и фирми за анализа на метрика кои се надеваме ќе овозможат нов правец на развој на истите.  Шефот на WPP Martin Sorrell често бепе доста ‘гласен’ за  штетните ефекти на Facebook ‘’ кој сам за себе си ја пишува својата домашна задача” според неговите изјави,  и во неколку наврати ги повика за проверка на податоците од страна на  трети страни. Но, веројатно, проблемот не е нешто што Facebook може  сам да го  реши.
Овој скандал е уште еден доказ за проблемот со кој модерниот пазар се соочува денес – адвертајзерите  едноставно не можат да ја испитаат вредноста на она што им се предава (резултатите)- но затоа може да се преземат чекори за да се осигура дека може нешто да направат околу тоа во иднина. Сопственикот на Nestle (за брендот Nescafe) во неодамнешен натпис во ‘’The Drum’’ изјави дека и покај проблемите со аналитиката брендот планира да инвестира повеќе во платформата но постојат одредени дискусии околу транспарентноста  која Nestle ја бара.
И покрај својата доминација во медиумската индустрија, Facebook се уште активно работи на проблемите со кои секојдневно се соочува како на пример податокот дека 2 милиони од неговите корисници се мртви а сеуште постојат на мрежата. Веруваме дека со зголемената транспарентност и анализа на податоците од страна на трети партии дел од овие проблеми ќе бидат надминати.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.