• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Финансиски маркетинг: Уметноста на привлекување клиенти за финансиски производи

22/01/2025
in Во фокусот, Колумни, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

За да ја напишам оваа колумна ми требаше повеќе од неколку месеци на учење, споредување на стратегии и конкуренција, ми требаше преиспитување на целата моја работа во светот на маркетингот, каде конкуренцијата постојано расте,  потрошувачките навики еволуираат, а со тоа финансискиот сектор се соочува со специфични предизвици. Како маркетинг специјалист кој активно работи на создавање стратегии за финансиски производи, сфатив дека клучот не е само во тоа што нудиме, туку како го нудиме. Моите размислувања и практични искуства покажуваат дека успехот во финансискиот маркетинг лежи во искреноста, едукацијата и персонализацијата.

р е к л а м а
  1. Разбирање на потребите на клиентите

Најважниот чекор во маркетинг за финансиски производи е разбирањето на потребите но пред се стравовите на клиентите. Финансиските одлуки често носат висок ризик и емоции – страв од неуспех, несигурност и желба за стабилност. Клиентите не бараат само кредит или инвестиција; тие бараат партнер кој ќе ги разбере нивните цели и ќе им понуди решение кое ќе им обезбеди сигурност.

Во практиката на пазарот, секогаш треба да се воведува директна комуникација и анализирање на однесувања. На пример, кога промовиравме производ со фиксна рата, мора да кажеме дека транспарентноста и предвидливоста на трошоците се битни за клиентите и тоа да го направиме основа во нашата комуникација за фиксна рата.

  1. Моќта на едукацијата

Едукацијата е камен-темелник во финансискиот маркетинг. Многу клиенти се скептични кога станува збор за финансиски производи, особено ако не ги разбираат целосно. Тука, нашата задача како маркетери е да ја демистифицираме сложеноста.

Во кампањите мора и задолжително е да вложуваме голем труд во креирање едукативни содржини.  Таа е еден од најефективните начини за градење доверба. Кога компанијата инвестира време и ресурси за да ги едуцира своите клиенти, таа испраќа порака дека се грижи за нивната благосостојба. Ова го разликува брендот од конкуренцијата и создава долгорочна лојалност.

Едукацијата на клиентите е многу повеќе од стратегија – тоа е инвестиција во долгорочен успех. Компаниите кои ја препознаваат нејзината вредност имаат предност не само во привлекувањето клиенти, туку и во создавањето лојални партнери. Во свет каде што знаењето е моќ, едукацијата е најсилното оружје за градење однос заснован на доверба и успех.

  1. Персонализацијата како двигател на успехот

Живееме во ера каде клиентите очекуваат персонализирани искуства. Во финансискиот маркетинг, тоа значи понуди кои се прилагодени на индивидуалните потреби. Благодарение на алатки како Google Analytics и CRM системи, можеме да ги сегментираме клиентите и да им испратиме пораки кои директно одговараат на нивните интереси.На пример, за клиентите кои преферираат краткорочни кредити, создадaваме таргетирани реклами со специфични понуди. Персонализираните email кампањи преку Mailchimp резултираат со 30% поголем одзив во споредба со општите масовни пораки.

  1. Довербата како највредна валута

Довербата е клучна во секој маркетинг, но особено во финансискиот сектор. Клиентите мора да бидат сигурни дека нивните пари се во добри раце. Преку транспарентна комуникација, искреност во понудите и пружање одлична поддршка на клиентите, успеваме да ја зацврстиме лојалноста на истите.

  1. Интегриран дигитален пристап

Дигиталниот маркетинг игра централна улога во современата маркетинг стратегија. Социјалните медиуми, Google Ads, и SEO се основни алатки за привлекување клиенти. Но, клучот е интеграцијата – сите канали треба да работат заедно за да креираат беспрекорно искуство за клиентите.

Една од најуспешни дигитални активности може да се смета TikTok кампањата за млади клиенти, каде со креативни видеа може да се објасни како да аплицира за кредит, кои услови се нудат и како може да се отплати кредитот. Оваа кампања може да резултира со огромна интеракција и значително зголемување на апликациите од Gen Z публиката.

  1. Брендирана содржина што остава трага

Креирањето релевантна и ангажирачка содржина е клучно за финансискиот маркетинг. Од блогови до видеа и инфографици, секоја содржина мора да биде вредна за клиентите.

Како дел од стратегијата, секогаш инсистирам на „storytelling“ – споделување приказни од реални клиенти кои ја зголемиле својата финансиска сигурност со одредени производи. Ваквите приказни не само што ги инспирираат новите клиенти, туку и ја зајакнуваат лојалноста.

И за крај можам да кажам дека финансискиот маркетинг бара посветеност, креативност и вистинско разбирање на клиентите, што ретко кој може да ја разбере. Финансискиот маркетинг се разликува од другите типови на маркетинг поради природата на финансиските производи и услуги, регулативите, целната публика, како и потребата за доверба и сигурност.

За мене, овој маркетинг е повеќе од смислување на кечи слоган и договарање на реклама, овој тип на маркетинг бара реални бројки и стратегии – тоа е можност да се влијае на животите на луѓето. Моето искуство покажува дека комбинацијата на едукација, персонализација и интегритет води до успешни кампањи и долгорочна лојалност. Во крајна линија, најважно е да се гради автентичен однос со клиентите, бидејќи во светот на финансиите, довербата е највредната валута.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.