• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Форбс: Шест трендови во односите со јавноста во 2024 година

04/12/2023
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Новите трендови во сферата на односите со јавноста се обликувани од промените во поширокиот социјален, технолошки и економски контекст. Индустријата постојано се менува и развива, слично како светот околу нас. Па така, доколку сакате да одржите конкурентска предност, мора да бидете во тек со новите технологии, пристапи и воопшто трендови во вашата област на делување.

Џена Гуарнери, основач и извршен директор на JMG Public Relations, во објава за Forbes ги пренесува своите предвидувања за трендовите во односите со јавноста во 2024 година.

р е к л а м а
  1. Човечен пристап

Во време на дигитална ера, кога технологијата на вештачката интелигенција пробива на секое поле и голем број содржини се генерираат компјутерски, одржувањето на човечниот пристап во комуникациите со јавноста е неопходно.

Со цел пораките да бидат порелевантни и повпечатливи, треба да се трудите да го „хуманизирате“ брендот. Тоа значи дека треба во него да внесете вистински човечки квалитети како што се емпатијата, хуморот и разбирањето, што ќе ви овозможи да се поврзете со вашата публика на подлабоко ниво.

  1. Автентичност

Почовечниот пристап во односите со јавноста треба да биде проследен и со автентичност. Останувањето доследни на она што сте, без конформрирање кон надворешните очекувања или притисоци, треба да ве издвојува од вашите конкуренти.

Автентичноста во односите со јавноста помага во градењето доверба и кредибилитет кај клиентите. Врз основа на неа се создаваат вистински врски, на повеќе лично ниво, кои можат да се одржуваат долготрајно.

  1. Социјални медиуми

Силното присуство на социјалните медиуми е од клучно значење во ПР индустријата бидејќи нуди директен и непосреден канал за комуникација, овозможувајќи пристап до поширока публика и одржување на подиректни врски со јавноста во реално време.

Создавањето оригинална содржина, објавување написи, поттикнување дискусии, споделување сознанија и создавање силно онлајн присуство, сето тоа ќе придонесе за создавање моќен бренд.

  1. Односи со јавноста поткрепени со податоци

Зголемената употреба на технологијата ја наметнува важноста на податоците во нашето разбирање на процесите и во носењето на одлуки.

Кога започнувате со користењето на разни технолошки алатки, најпрвин мора да ги дефинирате вашите цели. Потоа треба да ги определите индикаторите за успех и начинот на кој ќе ги мерите. Откако ќе се утврди ова, треба да одлучите каде и како ќе ги добивате податоците.

Има многу достапни алатки за управување со податоци кои иако се корисни, можат да бидат и тешки за користење. За да ја пронајдете програмата што најдобро одговара за вашите потреби, обидете се да разберете како функционираат различните алатки и конкретните сознанија што тие можат да ги дадат.

  1. Зголемена употреба на вештачката интелигенција

Вештачката интелигенција служи како вредно дополнување на човечката експертиза, а не како замена, во односите со јавноста. Употребата на алатки со вештачка интелигенција може да помогне во анализата на податоци, обезбедувањето на увид за перцепцијата на јавноста, генерирањето содржини и во изработката на стратегии и одговори.

Меѓутоа, важно е да бидеме свесни за органичувањата и ризиците кои ги носи употребата на вештачката интелигенција, па така секоја генерирана содржина треба да биде ревидирана од страна на човечкиот фактор, а не земена „здраво за готово“.

  1. Потреба за усовршување

Како што технологијата продолжува да напредува, така ќе се зголемува и потребата за стекнување нови вештини со цел прилагодување кон промените во индустријата. Побарувачката за експертиза во анализата на податоци, дигиталниот маркетинг и интеграцијата на вештачката интелигенција е пример за тоа зошто ПР професионалците треба да ги усовршат своите вештини за да останат конкурентни во нивните улоги.

Негувањето култура на континуирано учење е од витално значење за развојот на компанијата. Треба да се поттикнува постојана едукација и да се инвестира во висококвалитетни работилници за да се развие силно лидерство, осигурувајќи дека тимовите за односи со јавноста се добро подготвени за динамичниот развој на индустријата.

Целосниот текст е достапен на следниот линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.