Американскиот автомобилски производител Ford ја назначи агенцијата Wieden+Kennedy за свој нов водечки креативен партнер на глобално ниво.
Ford ја започна соработката со Wieden+Kennedy во 2018 години кога агенцијата требаше да му помага на тогаш назначената глобална креативна агенција BBDO. Потоа, во 2020 година, Wieden+Kennedy беше назначена за главна креативна агенција за американскиот пазар. Сега Wieden+Kennedy од својата американска канцеларија ќе понеси одговорност за целосниот креативен „аутпут“ на Ford на глобално ниво.
Покрај Wieden+Kennedy која го презема креативното водство, Ford продолжува да соработува со BBDO како агенција за маркетинг за односи со потрошувачите, односно со WPP како главна агенција за медиско планирање и закуп и мултикултурен маркетинг.
Минатата 2021 година, автопроизводителот Ford потрошил 3,1 милијарда долари за огласување ширум светот.