По нешто повеќе од три години на функцијата генерален дигитален и комерцијален директор (претходно генерален дигитален и маркетинг директор), Кони Брамс најави повлекување од глобалниот гигант Unilever.

Брамс беше дел од извршниот лидерски одбор на Unilever од јануари 2020 година, кога ја презеде адаптираната верзија на генералната маркетинг позиција во компанијата од претходникот Кит Вид.
Нејзиното назначување на функцијата следеше по тридецениска меѓународна кариера во компанијата, каде што претходно имаше неколку значајни улоги, вклучително и извршен потпретседател за Средна Европа и извршен потпретседател на секторот храна за Азија, Африка и Блискиот Исток.
Како главен маркетер на Unilever, Брамс предводеше значајни кампањи за одржливост и инклузивност на компанијата, а ги надгледуваше и зголемените инвестиции во примената на вештачката интелигенција и машинското учење.