• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ги сакаме луѓето! HR искуства од Nordeus, DIRECT MEDIA United Solutions и Atlantic Grupа

04/02/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

 

Во рамките на конференцијата “Future is now“, одржана е дискусија за иднината на човечките ресурси и трендовите во employer brending, а своите размислување на оваа тема со публиката ги споделија претставници на компании, кои секоја на свој начин, многу вложува во негувањето на позитивни HR практики: Ивана Михајловиќ, Директор за човечки ресурси во DIRECT MEDIA United Solutions и Сања Нонковиќ, менаџер за човечки ресурси во Nordeus. Под модераторската палка на Тина Миличиќ, специјалист за employer branding на Atlantic Grupа, се разви интересна приказна за достапноста на таленти и задржување на квалитетен кадар, како клучен двигател на продуктивноста и иновациите.

Тина Миличиќ,Atlantic Grupа

Според Тина Миличиќ, неодамнешните истражувања покажуваат дека 9 од 10 луѓе кои бараат работа би се пријавиле кај работодавец кој инвестира во својот бренд, а инвестирањето во квалитетен employer branding би можело да го намали одливот на луѓето од компаниите за 28% и дека огромно мнозинство од 85% од луѓето сметаат дека процесот на регрутирање сè повеќе личи на маркетинг активност. Се поставува прашањето, дали денес сме во поголема војна за таленти и кои се следните чекори и фокус на функциите на човечките ресурси?

р е к л а м а

Ивана Михајловиќ од DIRECT MEDIA United Solutions вели дека како општество се соочуваме со зголемена свест за кариера кај помладите генерации, што претставува голем предизвик за компаниите. Работодавците сè повеќе се изложени на преиспитување на нивните тековни практики на управување и размислуваат дали имаат покритие за да очекуваат прилагодување на вработените или нивна нова работа е задачата тие први да се прилагодат.

Ивана Михајловиќ, DIRECT MEDIA United Solutions

„Некогаш младите беа научени да бидат послушни, да го прават она што им го кажува нивниот шеф и дека тоа е загарантиран пат до успехот. Денес, тие носат нова култура во организациите, ги предизвикуваат работодавците и на прво место, очекуваат флексибилност, како и да тоа нивниот работодавец да се грижи за нив како индивидуа, не само како ресурси“, вели Ивана, додавајќи дека најголемиот предизвик за HR денес е да има компетенција да им предочи и на едната и на другата страна, кои се придобивките од златната средина. „Како систем кој има повеќе од 60% вработени милениумци, секојдневно се соочуваме со вакви предизвици и сфативме дека во борбата за таленти неопходна компонента е љубовта. Премисата „war for talent“ е застарена, успешните компании во кои се задржуваат младите луѓе ја негуваат „love for talent“. Ние се залагаме да негуваме индивидуален пристап кон работа со луѓето – да му пристапиме на секој вработен како поединец кој е приказна за себе, индивидуа и да градиме политика на човечки ресурси во правец на сè поголема персонализација. Прво, треба да се запрашаме и да слушнеме што е релевантно за луѓето, а не да се препушти на HR функцијата или на менаџментот своеволно и на врз основа на свои претпоставки да одлучуваат што им значи или им треба на луѓето во поглед на бенефитите. Се разбира, се поставува прашањето, дали сите работодавци имаат волја, трпеливост, можност и време да водат таков дијалог. Ние немаме готов кадар на пазарот, не постои школо што ги подготвува студентите за работата со која се занимаваме и затоа немаме простор за негативен одлив, поради што континуирано сме посветени на обука на нов кадар, но и на проактивно согледување на тоа какви ќе бидат нивните идни очекувања, вели Ивана.

Сања Нонковиќ, Nordeus

Континуираното и планско креирање на организациската култура е тема во Nordeus во која, според Сања Нонковиќ, не е предизвик прилагодувањето на младите, затоа што скоро сите вработени се млади, но како што вели, во динамиката на промена на организацијата придонесуваат и експатите кои сочинуваат околу 20% од организацијата.

„На нашиот пазар на труд, сè уште не е достапно знаење стекнато преку формално образование за позиции како што се на пример, Game Designer или Digital Artist, поради што на одредени позиции каде што беше неопходно да се пренесе искуство од специфични области доведовме експати. Тие доаѓаат од различни култури од скоро секој континент и ја донесуваат својата перспектива за тоа како треба да изгледа една организација. Со експатите, новите бенефити станаа актуелни, како што е воведувањето на неограничен годишен одмор, бидејќи во некои земји од каде што доаѓаат некои од нив, бројот на денови за одмор достигна и до 28 дена. Им рековме на сите да си земат колку им треба, а ние ќе ја следиме и ќе ја промениме политиката ако не чини, вели Сања, додавајќи дека начинот на земање на денови на годишен одмор не е суштински, а и не се променил значително во просек по воведувањето на новите правила.

Според неа, позитивната психологија придонесува за создавање на поквалитетна работна средина каде што ваквите политики не се должат на незначителниот број на луѓе кои можат да ја злоупотребуваат политиката, туку заради најдобрите луѓе на кои всушност им е потребна и кои ќе знаат да ја ценат.

 

DIRECT MEDIA Академија

Според Ивана Михајловиќ, хиперинфлацијата на бенефитите во денешно време и нивната достапност до луѓето, особено во ИТ-индустријата, помогна да се кристализира она што е навистина важно за вработените во широк спектар на опции, што е пред сè и целта на работата. „Нашето истражување за генерацијата З вели дека нив не им се важни парите и дека тиа не ги гледаат како мерило за успех , како и дека се подготвени да работат и ниско платена работа доколку таа ги исполнува. И тоа е поентата: нашите вработени ја ценат можноста да направат разлика – каков производ и услуга ги нудиме, каква вредност создаваме за клиентот, а особено какво влијание имаме врз општеството“, вели Ивана.

Nordeus workplace

„Клучно е“, се надоврзува Сања, „како да ја прилагодите работната средина кон она што е важно за вработените, да знаеме што сакаат нашите инженери, а тоа често се нематеријални работи. Нашата култура е претежно инженерска и на прво место, важен им е производот за нив, како и дали технологијата што ја применуваат е лично предизвикувачка и инспиративна за нив. Има многу работи што треба да се ценат, но во Nordeus, на пример, семејството е голема вредност и на луѓето им се допаѓа тоа што нашиот простор е отворен и за членовите на нивните семејства и за викендите, меѓу другото“, вели Сања.

Инженери во Нордеус

DIRECT MEDIA United Solutions неодамна стана првата агенција во регионот со сертификат Family Friednly Entreprise, но според Ивана Михајловиќ, далеку од тоа дека сертификатот служи за фалење. „Ние како рекламна агенција гледаме да не упаднеме во маркетиншка замка и со самопромоција да ја загрозиме транспарентноста и интегритетот. Се држиме до она за што зборуваме. Се сертифициравме затоа што сакавме да ја формализиравме културата на добар однос спрема вработените која постои многу години и да им дадеме на младите јасни насоки дека овие правила и придобивки важат за сите и дека не се привилегија само за неколку ветерани. Покрај тоа, воведовме и нови мерки во процесот на сертификација со идеја да ги ослободиме луѓето од стрес и напнатост на работното место“, вели Ивана.

Според истражувањето на Atlantic Grupа, задржувањето на милениумците на работа е во просек околу 3 години, а според зборовите на Тина Миличиќ, за да се задржат толку, особено е важна транспарентноста во onboarding процесот. „Само бидете искрени што имате, што функционира, а што не“, вели Тина. „Тоа е патот кој ќе ви овозможи да го задржите вработениот во компанијата подолго. Во процесот на селекција, избираме луѓе на кои им се допаѓа она што го работиме, кои ги сакаат нашите брендови и кои слушнале за атмосфера во компанијата. Потоа доаѓа психолог кој ќе знае каков вид на луѓе се тоа и ќе се обиде да најде тим каде да ги смести за да се чувствуваат како свои на своето“, изјавува Тина. Според неа, добра работа за Атлантика Група е што можете да им понудите на кандидатите да работат на 20 различни брендови на 8 различни пазари. „Нашето игралиште е големо и затоа дава повеќе можности за раст и развој“, вели Тина.

Atlantic Grupa

Збогатувањето, креативноста и иновативните описи на работни места е уште еден начин да донесете поголема динамика во работното опкружување. Според Ивана Михајловиќ, DIRECT MEDIA United Solutions соработува со ICT HUB за развој на интрапретприемачки и „современи“ вештини за дигиталната доба. „Рековме, ајде прво интерно да видиме со какви вештини и капацитети располагаме, а потоа им овозможивме на вработените да се стекнат со дополнително практично знаење за современите методи, алатки и практики за агилност за менаџмент, design thingking, сите оние модерни buzz зборови што “ги прават“ младите луѓе, но можат да се користат и во деловното опкружување. Што е најважно, на вработените им обезбедивме полигон и механизам како да номинираат и имплементираат идеи кои имаат своја употребна и функционална вредност. Одзивот беше одличен! На пример, во проектот кој го нарековме Challenge Direct Media, затоа што навистина сакавме нашите вработени да не „предизвикуваат“, меѓу другото, добивме иницијатива да основаме оддел за Data Science“, вели Ивана.

DIRECT MEDIA United Solutions team building
Atlantic sports weekend

Вработените особено сакаат да ја видат широчината што ја има работодавецот во остварувањето на влијание врз поширокиот социјален контекст. Според Сања Нонковиќ, ова е уште една важна ставка за задржување на вработените во Nordeus, која активно работи на тоа Србија да стане gaming и tech hub во свет кој е препознатлив.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.