Оваа година Cannes Lions преку соработката со YouTube и глобалната медиа агенција Mindshare, овозможува беслатно online следење на дел од највозбудливте панели на овогодинешниот фестивал за сите оние кои не се во можност да присуствуваат во Кан.
Околу 20,000 гласачи учествуваа во изборот на “победничките семинари“ кои беа избрани да бидат стримувани во живо. Избраните сесии ќе бидат стримувана на YouTube и на Маркетинг365, официјалниот претставник на Cannes Lions за Република Македонија.
Распоредот е следниов:
Monday 22 June | 16:00 | TOOLKIT FOR TRANSFORMATION | Cannes Lions Live | Razorfish Global & Contagious | |
Tuesday 23 June | 11:00 | SENTIENCE: THE COMING AI REVOLUTION | Cannes Lions Live | PHD | |
Wednesday 24 June | 11:00 | MARKETING FOR PEOPLE | Cannes Lions Live | Unilever | |
Thursday 25 June | 17:00 | SOCIAL NETWORKING SINCE 1864 | Cannes Lions Live | Heineken | |
Friday 26 June | 12:00 | THE CANNES DEBATE: SIR MARTIN SORRELL IN CONVERSATION WITH AL GORE | Cannes Lions Live | WPP | |
Saturday 27 June | 11:00 | 25 YEARS OF DISRUPTION | Cannes Lions Live | TBWA Worldwide |