Меѓународниот генерален маркетинг директор на McDonald’s, Јуџин Ли, го најави своето заминување од компанијата по 15-годишен мандат во кој се издигна од млад маркетинг директор во Малезија до глобална лидерска улога, надгледувајќи го маркетингот на 80 пазари ширум светот.
Ли ја започнал својата кариера во McDonald’s како млад маркетинг извршен директор во 2009 година и брзо ги прошири своите овластувања во Азија како регионален маркетинг директор во септември 2021 година. Чекор по чекор, тој се издигна како водечки маркетер на McDonald’s во светот, додавајќи ги во своите надлежности регионите на цела Азија, Латинска Америка, Европа, Блискиот Исток и Африка.
„Никогаш не е лесно да се збогувам со бренд кој беше толку составен дел од мојот професионален и личен живот. Но, време е… време да излезам од мојата комфорна зона и да истражам свет надвор од Златните лакови [на McDonald’s], користејќи ги вештините што ги научив во овој неверојатен бренд за да изградам неверојатни нови работи“ – напиша Ли на социјалните мрежи.
Последниот работен ден на Јуџин Ли во McDonald’s ќе биде 31 март, а на функцијата ќе го наследи Ервин Дито, кој во моментов ја извршува функцијата потпретседател за глобалниот бренд на McDonald’s.