Нашиот свет се менува со неверојатна брзина, во секој поглед: технолошки, социјално, политички, климатски…. Многу луѓе деновиве ги избегнуваат вестите бидејќи темпото и драматичноста на овие промени ги обземаат и плашат.
Конкретно, климатските промени се тема која ги трогнува речиси сите. Затоа што сфативме дека светот каков што сите го познаваме со децении нема да биде ваков во иднина. И секој ден кога се двоумиме дали да дејствуваме е ден кој влијае врз иднината на сите нас. Затоа СЕГА е време да се дејствува.
А, тоа е одличната работа: сите ние МОЖЕМЕ да дејствуваме. Секој од нас може. Приватно и професионално. Да, дури и во маркетингот, во креативноста, во медиумите, во истражувањето – во сите области на адвертајзинг индустријата – ние можеме да направиме разлика. И сите ние треба да ја прифатиме оваа можност.
Токму затоа, ова прашање ќе биде темелно разгледано на панелот “Sustainability – let’s walk the talk!”, кој што ќе се одржи во рамки на овогодинешниот Меѓународен фестивал на креативноста Golden Drum на 9 и 10 октомври во Порторож, Словенија.
Подгответе се да го запалите пламенот на одржливоста, посакувајќи им добредојде на специјалните гости Барбара Еванс, визионерскиот управен партнер на Mediaplus Group од Германија, и Ева Бодекер Тунборг, главниот извршен директор на Mediaplus Nordic од Шведска.
Заедно со нив ќе го отклучиме потенцијалот на адвертајзингот за позелена и посветла иднина! За време на панелот ќе бидат разгледани практични примери и случаи кои ќе ни покажат што всушност можеме да направиме во нашата секојдневна работа, со цел да ја обезбедиме иднината на нашиот свет.
Ако сте подготвени да ги прифатите безграничните можности на одржливоста – уште сега регистрирајте го вашето учество на фестивалот, на следниот линк.