Светот, на толку многу нивоа, станува сè подигитален. Со преземањето на онлајн интеракциите, полека ја губиме од вид основната компонента на нашето постоење, онаа на човечката врска. Недостатокот на дружење лице во лице силно ја нагласи потребата да ги изградиме и зајакнеме нашите лични и деловни врски.
Сè е поврзано со човечката врска. Ние сме социјални суштества, сакаме да комуницираме. Технологијата ни овозможува да го направиме тоа поефикасно, но не може да ја замени магијата на човечкиот допир. Искуствата од реалниот живот ги поттикнуваат нашите емоции и нашата креативност, од блискост до присуство, формирајќи ги основните човечки односи. Како моќен извор на издржливост, љубезност, сочувство – човечката врска сега е поважна од кога било.
Затоа, фестивалот Golden Drum ги обновува врските со силна желба за повторно обединување, повторно поврзување и повторно разгорување на креативноста.
Време е за надоврзување на минатогодишниот „Ре:старт“ и обнова на идентитетот на Golden Drum во неговата полна креативна слава.
Новиот уметнички концепт го става слоганот REBUILDING CONNECTION („Обнова на врските“) како споделена цел на заедницата. Клучните елементи се вкоренети во младешкиот идеализам и човечката интеракција, начинот на кој детската игра создава тесни врски меѓу сите што учествуваат во играта.
Шемата на бои е енергична и весела, користејќи хармонични пропорции за да ја нагласи сложената порака: обнова на нашите човечки врски на начини кои се сирови и реални како детската игра. Овие елементи се рефлектирани во насоченоста кон (сè уште) предизвикувачкото доба, поттикнувајќи ја безвременската цел на фестивал да ги зближи луѓето и да го поттикне целиот опсег на човечка креативност.
Новиот визуелен идентитет повторно го креираше агенцијата DROM од Словенија, со Марко Клемен како уметнички директор, Маша Станиќ како копирајтер и Ирена Котник како проект-менаџер.