• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Gunn Media 100 ги открива најдобрите кампањи, агенции и брендови на светот

29/03/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кампањата на Мекдоналдс “Capacity Based McDelivery“ е најдобра на светот, MediaCom Лондон се наоѓа на врвот на листата на агенции, додека мрежата MediaCom го држи првото место и на листата на мрежи. WPP е на чело на холдин компаниите, Nike е најдобар бренд, а Unilever најдобар огласувач

Gunn Report, глобалниот индекс на извонредност во огласувањето, ги објави резултатите на својата Gunn Media 100 листа за 2018 година, која на глобално ниво ги рангира најуспешните и најценетите светски кампањи и комапнии врз основа на нивниот успех на медиумските натпрeварувањa во цел свет.

р е к л а м а

Gunn Report, ги следи добитниците на речиси 30 најзначајни глобални, регионални и национални медиски награди, со цел да ја состави Gunn Media 100 листата на стотте најдобри кампањи во однос на креативноста и медиумските иновации. Покрај тоа, извештајот вклучува и листи на најуспешните агенции, мрежи, холдинг компании, брендови, огласувачи и земји.

Највисоко рангирана кампања во извештајот Gunn Media 100 за 2018 година е кампањата на Мекдоналдс “Capacity Based McDelivery“, која беше изработена од агенцијата OMD Сингапур. За да ја одржи конкурентската предност, Мекдоналдс ја подобри услугата за испорака во Сингапур во партнерство со Google.

Со интегрирање на податоците на Мекдоналдс од прва рака со хипер локалното таргетирање на Google, се зголеми ефикасноста на инвестициите во медиумите и управување со очекувањата на потрошувачите за време на испорака, преку прилагодени пораки и мапирање на податоците за ресторани во реално време преку платени реклами во пребарувањето со користење посебен API.

Три теми може да се препознаат од најуспешните кампањи на светот кога станува збор за медиумска извонредност:

  • Податоците водат кон нови приоди на медиумите. Најголемите кампањи се изградени со паметно користење на податоци. Оваа тема често се повторува на ранг листата, бидејќи брендовите сакаат да користат повеќе извори на податоци за да обезбедат конкурентна предност.
  • Стратегијата базирана на настани им помага на брендовите да се истакнат. Додека брендовите се борат да обезбедат видливост во фрагментираниот медиумски пејзаж, се зголемува фокусот на настани, како што се Супер Боул, изборните дебати и Олимписките игри. Овие настани можат да ја привлечат јавноста, како и интересот на медиумите.
  • Партнерствата се клучни за медиумските стратегии ориентирани кон младите. Партнерствата со организации или поединци кои придонесуваат со сопствениот домен, сега се клучен елемент на медиумската стратегија, особено за брендовите кои се насочени кон помладата публика.

Агенцијата MediaCom Лондон го зазеде првото место на листата на агенции на Gunn Media 100 извештајот, благодарение на четири кампањи кои се рангирани во Топ 100: “Best Day Of My Life“ за Shell (#6), “Singing Our Way To The Top Of The Box Office“ за Universal Pictures (#22), “Missing Type“ за NHS Blood & Transplant (#30) и “Dark To Light“ за Gucci Guilty (#77).

Покрај првото место на агенциската листа, MediaCom е на првото место и на листата на мрежи, благодарение на осум свои агенции од целиот свет (Окленд, Богота, Дизелдорф, Лондон, Мумбаи, Мелбурн, Мексико и Њујорк) кои придонеле за одличен пласман на мрежата.

За прв пат, Gunn Media 100, вклучи и листа на топ холдинг-компании. WPP се најде на чело на листата, со три свои мрежи рангирани во топ 10 – MediaCom, Mindshare Worldwide и WaveMaker.

Nike ја зазема првата позиција како врвен бренд со четири кампањи во топ 100, сите од САД, додека Unilever ја освои највисоката позиција меѓу огласувачите.

САД доминираше на топ листите на овогодинешниот Gunn Media 100 извештај, со 30 кампањи во првите 100, од кои дури 12 влегоа во првите 20. Следи Велика Британија со 11 кампањи, па Австралија и Индија, кои се изедначени на третото место. Вкупно се застапени 24 земји.

Целиот извештај Gunn Media 100, кој ги вклучува најдобрите светски кампањи за медиска извонредност, 50 најдобри агенции, мрежи брендови, огласувачи, земји и холдинг компании, како и коментари, студии на случај и детали за тимовите кои стојат позади тие кампањи, е достапен со претплата на www.warc.com/gunnreport.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.