• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Havas ги замрзна сите трошоци за реклами на  Google и  YouTube во Велика Британија

22/03/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Havas Group U.K. се одлучи за повлекување на инвестициите во Google и  YouTube реклами за своите клиенти откако истите се појавувале веднаш до сомнителна содржина онлајн.

“Havas Group U.K. оваа одлука ја донесува во име на своите клиенти како O2, Royal Mail, BBC, Dominos и  Hyundai Kia, каде ги паузира сите реклами на YouTube и Google Display Network (GDN) до некое идно време ,” агенцијата објави во изјава минатиот петок.

р е к л а м а

Повлекувањето доаѓа по зголемената потреба за транспаретност, избегнување на измами, мерење на гледаноста и гарантираноста на безбедноста на брендовите онлајн што во последниот период станува се поголем интерес на маркетерите во светот на дигиталните реклами кои полека стануваат ‘’безмилосни’’ кога станува збор за погоре споменатите прашања.

Procter & Gamble, фирмата која вложува најмногу во реклами во светот, оваа година се повеќе го зголемуваше притисокот наведувајќи дека ќе прекине со плаќањето на дигитални реклами, дека ќе прекине да им плаќа на агенциите, на компаниите за реклами и на сите други компании кои обезбедуваат услуги а не ги исполнуваат нејзините критериуми.

“Деновите за давање на дигитална ‘’пропустница’’ завршија’’ – кажа Marc Pritchard  шеф, бренд офицер на компанијата на состанокот на Асоцијацијата за Национални Рекламери овој јануари, поттикнувајќи ги и другите компании да го следат водството на P&G”. “Време е за раст. Време е за акција.“

Hyundai и неколку други поголеми рекламери минатиот месец бележеле појава на нивните реклами веднаш до видеа кои се поврзувале или пак поддржувале  тероризам.

Greg Paull, директор на компанијата за маркетинг консалтинг R3, потегот на Havas  го нарекува”смел чекор, со сигурност креиран за да предизвика шокирачка вредност односно да пренесе предупредување за својата акција до останатите.”

Ова е првата манифестација на она за кое повикуваше Marc Pritchard. “Google ќе сака да го избегне овој чекор на компаниите.“

Чекорот преземен од Havas можеби е лидерски чекор за преземање на нештата во свои раце а со тоа и заземање на акција  меѓутоа овој чекор би бил уште позначаен доколку би бил следен од страна на поголемите агенциски холдинг компании како WPP, Omnicom и  Interpublic, рече Brian Wieser, помлад аналитичар во  Pivotal Research.

“Едно е WPP да каже дека ова е проблем, но потешко за нив е да кажат дека ги повикуваат на отстапување своите клиенти” додава Wieser.

Martin Sorell – WPP (CEO), во изјава кажа дека агенцискиот гигант и неговата десна рака GroupM веруваат дека  Google, Facebook и други компании имаат еднаква одговорност да ги заштитуваат и ставаат под закрила рекламерите како и било која друга медиумска компанија.
“Тие не може да се маскираат како технолошки компании посебно кога поставуваат и рекламен простор’’. “GroupM, која ги поддржа сите иницијативи во индустријата за покревање на стандардите во медиумскиот дигитален синџир за набавка на сопствениците на дигитални медиуми им порачува да пронајдат најдобри решенија за обезбедување на одговори околу прашањата поврзани со безбедноста на брендовите онлајн.

Havas троши повеќе од  $216 милиони на дигитални реклами во име на своите клиенти во Велика Британија годишно во согласност со податоците добиени од  The Guardian.
Нивната одлука следува по истражувањето спроведено од страна на весникот  The Times кој откри дека нивните реклами биле прикажувани веднаш до компромитирачки содржини.

“Имаме одговорност да се грижиме за своите клиенти во Велика Британија и да ги позиционираме нивните брендови во насока на обезбедување и прикажување на вистинскиот контекст и истите да бидат прикажани во околина која е безбедна, регулирана до неопходните степени на безбедност со ццел постигнување на целите на нивните бизниси,” изјави Paul Frampton извршен шеф и менаџер за Велика Британија за Havas Group U.Kво компаниската изјава.
Тој додаде дека оваа позиција ќе остане се додека агенцијата не добие доверба во YouTube платформата и во способноста на  Google Display Networк во озбезбедување на стандардите кои ги очекуваат клиентите на Havas. Компанијата исто така ќе соработува со алтернативни партнери кои ќе оебзбедат верификација и гаранција за безбедност.

Иако одговорните лице од Google и YouTube одбија да коментираат на овој смел чекор, Ronan Harris директор на Google U.K. , во петокот објави  блог пост “веруваме во слободата на говорот и изразувањето на web – дури и кога тоа не е во склоп на нашите видувања. Во исто време ја признаваме потребата за посилни политики кои дефинираат каде треба да се појавуваат рекламите на Google“. Намерата на овие политики е да оневозможи рекламите да се појавуваат на страни или видеа каде се појавува говор на омраза или пак навредлива содржина. Toj  наведе дека политиките на Google функционираат во насока на политиките на компаниите кои секоја година инвестираат милиони долари а со тоа вработуваат и голем број на луѓе кои се задолжени за спречување на тие лоши практики во рекламирањето:

“Минатата година остранивме скоро 2 милијарди лоши реклами од нашите системи, остранивме 100,000 издавачи од нашата AdSense програма и спречивме појава на несоодветни реклами на повеќе од 300 милиони видеа на YouTube“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.