• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Херберт Пратер: После автоматизацијата на закупот, ќе се автоматизираат и огласите

30/10/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во пресрет на Programmatic Day, првата конференција во регионот на тема програматски закуп на медиуми, за ова своевидно редефинирање на начинот на кој се закупува огласен простор, тимот на хрватскиот портал Netokracija разговараше со Херберт Пратер, раководител на дигиталните операции на маркетиншката групација Dentsu Aegis Network за Австрија, Швајцарија и Јадранот.

Herbert-Pratter3

Херберт е еден од пионерите на дигиталниот маркетинг во регионот. Пред скоро 15 години ја започна кариерата како дигитал планер, во меѓувреме водел креативна и медиска агенција, а во последните неколку години се занимава со нови алатки, технологии и стратешкиот пристап кон дигиталниот маркетинг на Dentsu Aegis во регионот.

р е к л а м а

На прашањето зошто програматскиот закуп е ‘ѕвезда во подем’ во огласувањето и комуникациите, ги истакнува трите најважни предности за светот на маркетингот:

  1. Бидејќи програматскиот закуп се базира на податоци, драстично се зголемува релевантноста на огласувањето. Податоците ни помагаат подобро да го разбериме секој поединечен корисник и подобро да ги таргетираме комуникациите.
  2. Програматскиот закуп го зголемува повратот на влогот во огласувањето заради централизирањето на комуникациите. Се отстранува потпирањето на повеќе различни добавувачи, а се максимизира досегот, преку ограничување на фреквенциите низ сите користени канали – едноставно се помалку од влогот се ‘расејува’.
  3. Технологијата овозможува зголемување на мерливоста на вложувањата. Ни овозможува да го предвидиме однесувањето на потрошувачите врз основа на претходните податоци. Резултат на тоа е еволуција од традиционалната распределба на резултатите од т.н. last-touch и multi-touch атрибуции. На пример, традиционалното мерење со користење на повеќе канали на комуникација сите резултати ги доделува на последниот канал кој бил во контакт со потрошувачот. Меѓутоа, знаеме дека тоа е непотполна слика на целокупниот маркетинг микс што може да доведе до погрешни заклучоци и распределба на буџетот на (долгорочно) погрешен начин. Токму затоа е важно правилно да се детектираат ефикасните канали и да се користат на правилен начин.

Релевантност во секоја куповна фаза на секој потрошувач

Херберт открива зошто релевантноста во комуникациите е толку нагласена денес:

Потрошувачите се опкружени и дневно се ‘бомбардирани’ со се’ повеќе и повеќе огласни пораки. На огласувачите им се’ потешко и потешко да допрат до потрошувачите т.е. да изградат одржлива комуникација. Клучот на успехот лежи во релевантноста, но релевантноста во секоја поединечна куповна фаза на секој поединечен потрошувач. Можеби тоа звучи нерационално во свет на масовни медиуми и униформирање на комуникациите, меѓутоа програматскиот закуп со помош на податоци го овозможува токму тоа – релевантност заради масовна индивидуализација на пораките низ каналите и прилагодување на пораките.

Програматскиот закуп на медиуми во суштина е редефинирање на начинот на тргување со огласниот простор. Редефинирање на стратегиите и клучните показатели на успешност остануваат воглавно исти – сите започнуваат со брифирање, усогласување со клиентот и сите учесници во процесот на дефинирање на комуникациите. Меѓутоа, се јавуваат некои разлики, вели нашиот соговорник:

  • Дефинирањето на целната група станува многу поважно и покомплексно – во програматскиот закуп на медиуми, дефинирањето се заснова на податоците во реално време (интереси, движење низ куповниот процес…). Тоа ни овозможува да пронајдеме и привлечеме нови целни групи или да допреме до порелевантни потрошувачи, за разлика од традиционалниот фокус на социо-демографијата.
  • Поставување на кампањата, оптимизација, надзор, клучни показатели на успешност, параметри на кампањата – сега се’ се врши во еден централен состав, потполно независно за секој поединечен комуникациски медиум. Тоа овозможува голема заштеда во оптимизацијата на фреквенциите и досегот.
  • Се појавуваат и големи разлики во континуираната оптимизација на кампањите. Програматскиот закуп на медиумите овозможува континуирана оптимизација во реално време. Звучи супер, но… Што тоа навистина значи? Се вклучуваат алгоритми во оптимизацискиот процес т.е. се воведува автоматизација во процесот на закуп. Одлуките и измените се случуваат во реално време, што е значајно побрзо од традиционалниот начин на оптимизација.

Херберт додава:

Важно е да се нагласи дека мислењето дека се работи за комплетна автоматизација на маркетингот е погрешно! Вистина, се случуваат промени во потребните вештини и кадри, работните места стануваат повеќе технички и аналитички, но факт е дека човечкиот труд е потребен повеќе отколку било кога – ни требаат нови, квалификувани луѓе, со општо маркетиншко и стратегиско искуство и со нов сет на вештини!

Програматската оркестрација ќе стане новата мантра на дигиталните комуникации.

Херберт ја сподели и својата визија за програматскиот закуп и светот на огласувањето:

Програматскиот закуп во Централна Европа моментално е во раните фази на hype циклусот, додека на западните пазара е веќе стандард во огласувањето.

Мојата визија е дека програматската оркестрација ќе стане новата мантра на дигиталните комуникации. Таа ќе ги ‘зарази’ сите подрачја на комуникациите со пристап од 360 степени. Податоците ќе станат дел од маркетиншкиот ДНК, а со автоматизацијата на закупот ќе преминеме и на автоматизирана изработка на огласи. И тоа релативно брзо.

Херберт ќе зборува повеќе за програматскиот закуп на медиуми на Programmatic Day кој ќе се одржи на 3 ноември во Загреб, а е организиран од дигиталната performance маркетинг агенција iProspect, членка на маркетиншката групација Dentsu Aegis Network.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.