Јасна насока фокусирана на основната дејност на компанијата, инвестициите во стратешките иницијативи и напредокот во амбициозната агенда за одржливост на групата доминираат во годишниот и извештај за одржливост на H&M Hennes & Mauritz AB за финансиската 2024 година, кој беше објавен денес и е достапен на hmgroup.com . Печатената верзија ќе биде испратена по пошта до акционерите што го побарале.
„Горд сум на чекорите што ги презедовме за да покажеме дека исклучителниот дизајн и одржливите решенија одат рака под рака со нашата цел да ја ослободиме модата за многумина. Одржливоста е клучен приоритет за нас, фундаментален за начинот на кој работиме и суштински за нашиот долгорочен успех. Овој извештај го покажува резултатот од работата на илјадници страсни колеги ширум светот, обединети не само во нашата посветеност на нашата индустрија, туку и во нашата посветеност кон моќта и дизајнот. поинклузивна и одржлива иднина“, Даниел Ервер , извршен директор H&M Group.
Заедно со годишниот и извештајот за одржливост, H&M Group денеска го објавува и својот извештај за напредокот на одржливоста. Компанијата пријави напредок во своите стратешки приоритетни области во 2024 година, унапредувајќи ја декарбонизацијата на својот синџир на снабдување и употребата на материјали со помало влијание, без да ја изгуби својата посветеност да биде правична и еднаква компанија. Извештајот за напредокот на одржливоста е достапен од денес на веб-страната на H&M Group.
„Остануваме целосно посветени на нашата амбициозна агенда за одржливост. На пат сме да ја постигнеме нашата цел сите наши материјали да бидат или рециклирани или одржливи да се набавуваат најдоцна до 2030 година, а речиси ја достигнавме нашата цел од 30 проценти за рециклирани материјали до 2025 година една година пред предвиденото. Нашите напори да користиме помалку и почиста енергија низ нашиот синџир на снабдување, исто така, обезбедуваат силни резултати на науката . Свесни сме за предизвиците пред нас и остануваме уверени дека сме на пат да ја исполниме нашата агенда за одржливост во годините што доаѓаат“, вели Лејла Ертур, директорка за одржливост H&M Group.
Некои од главните моменти за одржливост од 2024 година вклучуваат:
- 89 % рециклирани или материјали од одржливи извори. Само уделот на рециклирани материјали изнесуваше 29,5 %, речиси достигнувајќи ја целта на компанијата од 30 % за 2025 година една година порано.
- 41 % намалување на емисиите на стакленички гасови во опфатот 1 1 и 2 2 и 24 % намалување во опфатот 3 3 (основна линија за 2019 година).
- Намалување на пластичната амбалажа за 54 проценти (основна линија за 2018 година), надминувајќи ја целта за намалување на компанијата од 25 % за 2025 година пред предвиденото.
- Бројот на добавувачи на облека (нивоа 1 4 и 2 5 ) кои известуваат за употреба на котли за јаглен на лице место се намали на 27 фабрики, од 46 фабрики во 2023 година и 118 во 2022 година. H&M Group ќе го вклучи нивото 3 5 во својот опсег од сега, со цел целосно да се укине на лице место206.
- 9,5 проценти намалување на потрошувачката на слатка вода кај добавувачите на облека (ниво 1 4 и 2 5 ) од основната линија во 2022 година, речиси достигнувајќи ја целта од 10 проценти на компанијата една година напред.
- 26 пазари сега имаат пристап до опции од втора рака, достапни во 38 избрани продавници на H&M Group ширум светот и преку Sellpy, кој нуди курирана мода од втора рака преку саканите иницијативи.
- H&M Group го обнови својот Глобален рамковен договор со IndustriALL Global Union и шведскиот синдикат IF Metall , заштитувајќи ги интересите на повеќе од еден милион работници.
Фусноти:
[1] Опсегот 1 ги опфаќа сите директни емисии на стакленички гасови од сопствените операции на H&M Group.
[2] Опсегот 2 ги опфаќа индиректните емисии од потрошувачката на купената електрична енергија и топлина што се користат во сопствените операции на Групацијата H&M.
[3] Опсегот 3 опфаќа други индиректни емисии, како што се оние поврзани со набавка на суровини, производство на ткаенина, производство на облека и активности поврзани со транспорт. Целта на групата базирана на наука не ги вклучува емисиите во фаза на употреба.
[4] Ниво 1 се компаниите со кои H&M Group соработува директно и работи со производство или преработка на производи.
[5] Нивоа 2 и пошироко се компании кои работат со производство и преработка на компоненти.