• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

H&M Hennes & Mauritz AB го објавува својот годишен извештај и извештај за одржливост за 2024 година

27/03/2025
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Јасна насока фокусирана на основната дејност на компанијата, инвестициите во стратешките иницијативи и напредокот во амбициозната агенда за одржливост на групата доминираат во годишниот и извештај за одржливост на H&M Hennes & Mauritz AB за финансиската 2024 година, кој беше објавен денес и е достапен на hmgroup.com . Печатената верзија ќе биде испратена по пошта до акционерите што го побарале.

„Горд сум на чекорите што ги презедовме за да покажеме дека исклучителниот дизајн и одржливите решенија одат рака под рака со нашата цел да ја ослободиме модата за многумина. Одржливоста е клучен приоритет за нас, фундаментален за начинот на кој работиме и суштински за нашиот долгорочен успех. Овој извештај го покажува резултатот од работата на илјадници страсни колеги ширум светот, обединети не само во нашата посветеност на нашата индустрија, туку и во нашата посветеност кон моќта и дизајнот. поинклузивна и одржлива иднина“, Даниел Ервер , извршен директор H&M Group.

р е к л а м а

Заедно со годишниот и извештајот за одржливост, H&M Group денеска го објавува и својот извештај за напредокот на одржливоста. Компанијата пријави напредок во своите стратешки приоритетни области во 2024 година, унапредувајќи ја декарбонизацијата на својот синџир на снабдување и употребата на материјали со помало влијание, без да ја изгуби својата посветеност да биде правична и еднаква компанија. Извештајот за напредокот на одржливоста е достапен од денес на веб-страната на H&M Group.

„Остануваме целосно посветени на нашата амбициозна агенда за одржливост. На пат сме да ја постигнеме нашата цел сите наши материјали да бидат или рециклирани или одржливи да се набавуваат најдоцна до 2030 година, а речиси ја достигнавме нашата цел од 30 проценти за рециклирани материјали до 2025 година една година пред предвиденото. Нашите напори да користиме помалку и почиста енергија низ нашиот синџир на снабдување, исто така, обезбедуваат силни резултати на науката . Свесни сме за предизвиците пред нас и остануваме уверени дека сме на пат да ја исполниме нашата агенда за одржливост во годините што доаѓаат“, вели Лејла Ертур, директорка за одржливост H&M Group.

Некои од главните моменти за одржливост од 2024 година вклучуваат:

  • 89 % рециклирани или материјали од одржливи извори. Само уделот на рециклирани материјали изнесуваше 29,5 %, речиси достигнувајќи ја целта на компанијата од 30 % за 2025 година една година порано.
  • 41 % намалување на емисиите на стакленички гасови во опфатот 1 1 и 2 2 и 24 % намалување во опфатот 3 3 (основна линија за 2019 година).
  • Намалување на пластичната амбалажа за 54 проценти (основна линија за 2018 година), надминувајќи ја целта за намалување на компанијата од 25 % за 2025 година пред предвиденото.
  • Бројот на добавувачи на облека (нивоа 1 4 и 2 5 ) кои известуваат за употреба на котли за јаглен на лице место се намали на 27 фабрики, од 46 фабрики во 2023 година и 118 во 2022 година. H&M Group ќе го вклучи нивото 3 5 во својот опсег од сега, со цел целосно да се укине на лице место206.
  • 9,5 проценти намалување на потрошувачката на слатка вода кај добавувачите на облека (ниво 1 4 и 2 5 ) од основната линија во 2022 година, речиси достигнувајќи ја целта од 10 проценти на компанијата една година напред.
  • 26 пазари сега имаат пристап до опции од втора рака, достапни во 38 избрани продавници на H&M Group ширум светот и преку Sellpy, кој нуди курирана мода од втора рака преку саканите иницијативи.
  • H&M Group го обнови својот Глобален рамковен договор со IndustriALL Global Union и шведскиот синдикат IF Metall , заштитувајќи ги интересите на повеќе од еден милион работници.

Фусноти:

[1] Опсегот 1 ги опфаќа сите директни емисии на стакленички гасови од сопствените операции на H&M Group.

[2] Опсегот 2 ги опфаќа индиректните емисии од потрошувачката на купената електрична енергија и топлина што се користат во сопствените операции на Групацијата H&M.

[3] Опсегот 3 опфаќа други индиректни емисии, како што се оние поврзани со набавка на суровини, производство на ткаенина, производство на облека и активности поврзани со транспорт. Целта на групата базирана на наука не ги вклучува емисиите во фаза на употреба.

[4] Ниво 1 се компаниите со кои H&M Group соработува директно и работи со производство или преработка на производи.

[5] Нивоа 2 и пошироко се компании кои работат со производство и преработка на компоненти.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.