Јапонскиот производител на автомобили Honda се подготвува за нова ера во електричната мобилност и го одбележа овој нов правец со претставување на новото лого за време на технолошкиот саем CES 2024 во Лас Вегас.
Обновениот амблем, кој ќе ги краси идните електрични автомобили на брендот, ја симболизира отвореноста на Honda спрема електричната револуција, најавувајќи ново поглавје во нивната богата историја.
Од нејзиното последно ажурирање во 1981 година, монограмот „H“ стана иконичен дел од визуелниот идентитет на Honda. Но, препознавајќи ги промените во автомобилскиот сектор, компанијата одлучи да го освежи логото за да биде усогласено со нејзините аспирации кон производството на поодржливи модели кои ја претставуваат иднината на мобилноста.
Елегантниот дизајн е отстапување од традиционалниот изглед, избирајќи „H“ без рамка што ги одразува модерноста и минимализмот. Оваа верзија ја отсликува еволутивната природа на Honda, особено нејзината претстојна серија „0“ на електрични возила, кои ќе бидат „тенки, лесни и мудри“.
Страничните цртки кај новиот монограм се благо спуштени во однос на претходното лого, доловувајќи чувство на динамичност и флуидност што ја симболизира визијата на брендот за напредок и движење.
Вертикалните линии истовремено треба да алудираат на две испружени раце, укажувајќи на посветеноста на брендот да ги прошири можностите за мобилност и да продолжи да ги задоволува променливите потреби на своите клиенти. Тие се визуелен приказ на посветеноста на компанијата за иновации и адаптација во автомобилскиот сектор кој брзо се менува.