• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

HR кампањата на Heineken, кул и многу подобра од многу реклами

26/09/2016
in Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

heineken_goplaces
Во 2013 година , Хајнекен освои бронзен лав во Кан со “Кандидат” (“The Candidate,”), натпревар кој создаде неверојатни 1.734 глобални записи.
Сега , брендот се врати назад да направи регрутирање со “Места каде треба да одите”(“Go Places,”), предводен од д-р Seuss каде преку музичко – носталгично видео ги поканува талентите да одговорат на 12 прашања, кои мора да бидат одговорени за време од три до пет секунди.
Врз основа на моделот Enneagram , резултатите ќе покажат персонален профил, кој мора да биде испратен заедно со вашата биографија при аплицирање за вашиот Хајнекен сон на LinkedIn.
Видеото ја прикажува групата од вистински вработени во Хајнекен , преку една разиграна и пријатна атмосфера.

Сајтот “Go Places”, креиран за период од година и половина од страна на Wefilm, Cloudfactory и Суперхеројот Cheesecake (кој управува со технологијата и интерактивноста),го прави процесот на интервју темелен, брз и полн со изненадувачка забава иако понекогаш испаѓа редуктивен. (Бевме сведоци на еден дечко кој со користење на два мауси одеднаш даде повеќе одговори … И постигна навистина добри резултати.)

“Хајнекен се врти околу личноста на своите вработени , а тие истовремено сакаат истата личност да се надгради. Тоа е главната порака со која мораше да се сретнеме и имаше за цел да ја издвои оваа кампања од сите други кампањи со хумани ресурси”, објаснува директорот Wefilm Lennart Verstegen.
“Ова мора да е прв пат некој сектор за човечки ресурси да направи толку кул кампања, која ги рефлектира вредностите на брендот Хајнекен на единствен начин и прикажува како да се постојано умни и паметни”.

р е к л а м а

12

“Интервјуто” , исто така, е преполно со вешти локализации каде се обрнува внимание на деталите за Хајнекен. Ова влијае на часовникот на интервјуерот, го покажува вашето локално време , пивата и храната што поминуваат и трепкаат пред вас во рапидна брзина.

“Гледаш Empanadas мексичко јадење кога си во Мексико, или нудл супа кога си во Виетнам. Истото се случува кога претставувате локално пиво. Го гледате она што е всушност локално во вашиот пазар . Амстел е пиво во Холандија (повторно на Хајнекен компанијата за пиво! ) и Star Beer во Нигерија ( исто така Хајнекен пиво) “, вели Verstegen .

“На овој начин можеме да гo направиme процесот многу важен за различните култури, без да изгледа тоа на некој луд трик. Тоа е нешто што мислам дека во скоро време е многу елегантно и интелигентно”.
Откако ќе ги добиеме вашите резултати (ние сме Иницијатори !), Ќе бидете насочени да пристапите кон LinkedIn страницата на Хајнекен, каде што можете да го најдете работното места што ви се допаѓа и го сметате за најдобро. Овој процес од интервјуто e разнобразен и интересен. Апликациите на веб-сајтовите се менуваат и станаа забавни, како некогаш до сега. Но, приказната зад “Go Places” е богата и суптилна, информираат вработените на Heineken за вистинските авантури.

“Тие сакаа тоа да биде манифестирано внатрешно, пред се за новите вработени и за новите пивари, така што тие ќе го почувствуваат она што Хајнекен компанија е. Вели креативниот директор на Cloudfactory, Џесика Керстен . Работата, беше поткрепена со две големи сознанија: Развојот и заштитата на идејата во извршувањето.

4

“Првиот ден кога почнавме да работиме на големата идеја, ние се тетеравевме врз една статија на еден холандски магазин која лежи во нашето студио за Фреди Хајнекен ” Керстен продолжува. ” Темата беше како Фреди ги регрутира своите топ таленти. Тој имаше една интересна идеја за интервју кое ќе биде сосема различно од она што го знаеме во светот на бизнисот денес. Тој ги покани кандидатите поединечно заедно со неговата сопруга на вечера. Во тоа време не биле премногу женски кандидати.

Откако кандидатите ќе седнеле до него, Фреди добивал лажен повик од одделот за човечки ресурси , барајќи критична документација. Како што шоферот на Фреди ги возел кандидатите далеку, Фреди ја наговорил неговата сопруга да дознава кои всушност се тие луѓе.

Фреди знаеше дека, иако некој кандидат ги има сите вештини и искуство , тој како менаџер мора да знае да се справи со тешки ситуации во различни земји од целиот свет, додаде Кирстен.

Huijgen додава: ” Ние поминавме многу време во интервјуирање на вработените, како во времето на Фреди , кога тој посочува дека вработените се испратени од целиот свет на тешки мисии и затоа треба нивната личност и нивните вештини да бидат успешни. “.
Можеби некои од приказните звучат како работи на шпионска фикција. Додаде Huijgen.

10

7
Конечно! Сакате да се приклучите кон овој натпревар?! Ако се одлучите за интервју и сакате да се чувствувате како дел од Хајнекен компанијата, Керстен додава дека преку прашањата ќе го почувствувате хуморот, харизмата и енергијата на вработените.

“Ова е токму она што го покажува нашето интервју “, заклучува таа. ” Откако ќе завршите со одговори на прашањата , веднаш ќе го знаете вашето мислење. Дали ја сакате оваа компанија или таа не е за вас.
Хајнекен ќе ги користи резултатите за да зборува со вас за вашата личност за време на интервјуто, и за проценка која ќе служи како општ податок за културата на компанијата. “

14

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.