Наградата WOO Creatives беше доделена како дел од глобалниот конгрес за надворешно огласување што се одржа од 4 до 6 јуни 2025 година во Мексико Сити.
Кампањата „Исправи се“ реализирана од „Кроација Поликлиника“ во соработка со Go2Digital, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и Millennium promotion ја освои наградата WOO Creatives во категоријата Digital Creative на глобалниот конгрес на World Out of Home Organization (WOO) што се одржа во Мексико Сити. Ова признание претставува значаен успех за хрватската креативна индустрија и потврда за квалитетот на нејзините решенија во надворешното огласување (OOH).
Седентарниот начин на живот и зголемената употреба на мобилни уреди доведоа до загрижувачка статистика, така што речиси половина од хрватското население потенцијално се соочува со проблеми со здравјето на ‘рбетот без дури и да биде свесно за тоа. Кроација Поликлиника одлучи да се соочи со овој проблем, користејќи ја технолошката иновација како главна алатка за превенција на болести.
Како функционира? Минувачите едноставно стојат пред „ситилајт“ опремен со компјутерски вид и софтвер кој го скенира нивното држење на телото. Со анализа на закривеноста на вратот, средниот и долниот дел од ‘рбетот низ осум клучни точки, системот детектира потенцијални проблеми и дава моментална повратна информација. Резултатите се прикажуваат визуелно и нумерички, со јасно означени области на ризик. За оние со откриени абнормалности, дигиталниот екран веднаш нуди можност за закажување преглед кај физијатар, поттикнувајќи итна акција.
Резултатите од кампањата зборуваат за нејзиниот успех:
- 106.642 скенирани минувачи
- 50.521 собрани контакти (во согласност со GDPR регулативите)
- 46% раст во специјалистичките прегледи
- досег: речиси 78% од хрватското население
- кампањата го привлече вниманието на глобалните медиуми, вклучувајќи ја и емисијата „Tech Life“ на BBC News.
Дино Бурбиџ, Creative-in-Residence на WOO, изјави: „Оваа кампања беше голем фаворит меѓу членовите на жирито. Таа демонстрира како паметна, внимателно изработена идеја во комбинација со надворешното огласување може да направи вистинска разлика. Go2Digital и нивниот тим партнери заслужено го освоија ова признание и верувам дека ќе следуваат уште многу глобални награди во иднина.“
„Како општествено одговорна организација, свесни сме дека превенцијата игра клучна улога во зачувувањето на здравјето. Нашата цел беше да ја подигнеме јавната свест за проблемите со ‘рбетот, но и да понудиме решение кое е едноставно и достапно за сите. Проектот „Исправи се“ е пример за тоа како синергијата на креативноста, технологијата и професионалното знаење може да постигне конкретни резултати. Горди сме што нашата работа е препознаена надвор од границите на Хрватска, бидејќи тоа ја потврдува важноста на оваа иницијатива“ – изјави Маја Туцаковиќ, директор за маркетинг на Кроација Поликлиника.
„Хрватска ја има Go2Digital, една од најразвиените DOOH мрежи во Европа опремена со моќни процесори и компјутерски вид, а тоа на нас ни отвора нови можности за иновации во комуникацијата со целните групи“ – посочува Давор Брукета, креативен директор и коосновач на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.
„Оваа награда е признание не само за нашиот тим, туку и за целата хрватска креативна индустрија. Во време кога технологијата и уличните пораки бараат нова релевантност, покажавме дека со паметна идеја и силна реализација, може да се постигне глобален дострел“ – додава Деан Удатни, маркетинг директор на Go2Digital.
Светската организација за надворешно огласување (World Out of Home Organization – WOO) е единствената глобална организација која дејствува за промоција и унапредување на индустријата за надворешно огласување во име на своите членки. Членовите на Управниот одбор на организацијата вклучуваат водечки меѓународни компании како што се JCDecaux, Clear Channel, blowUP media од Европа, OUTFRONT Media и Lamar од САД, Selvel One од Индија, Provantage од Јужна Африка, oOh!media од Австралија и Asiaray од Хонг Конг. Организацијата е поддржана и од клучни секторски здруженија, вклучувајќи ги OAAA од САД, Alooh од Латинска Америка, FAW од Германија и OMA од Австралија.
Глобалниот конгрес на WOO секоја година ги собира водечките индустриски лидери од целиот свет. Заедно со наградите за индивидуални достигнувања, одржливост и технолошка иновација, наградата за „Креативност“ претставува круна на креативниот дострел во секторот за надворешно огласување.
Со оваа награда, GO2Digital ја потврдува својата позиција како лидер во иновациите и креативните решенија во регионот, но и на глобалната сцена на надворешно огласување.