На најпрестижниот светски фестивал на креативностa, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey доби бронза за проектот „Приказна вредна секоја буква“, додека Studio Tumpić/Prenc освои бронза со проектот „Време е за твоето време“.
Хрватските креативци сега поседуваат дури шест „Кански лавови“ – престижни статуетки кои се доделуваат на најголемиот креативен фестивал во светот, Cannes Lions. Престижниот настан, кој оваа година се одржува од 17 до 21 јуни, на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey ѝ додели бронзена награда за проектот „Приказна вредна секоја буква“ реализиран во соработка со Komunikacijski laboratorij во категоријата Print & Publishing, додека Studio Tumpić/Prenc ја освои бронзата за проектот „Време е за твоето време“ во категоријата Design. На овој начин, хрватските комуникатори, по строгата селекција меѓу најдобрите проекти ширум светот, годинава на Хрватска ѝ носат дури две кански награди.
„Ова е навистина најголемото достигнување во нашата кариера. Исклучително ни е драго што дополнително придонесовме да ја ставиме Хрватска на мапата на земјите каде што доаѓа оваа престижна награда. Проектот „Време е за твоето време“ го поканува потрошувачот да го забави ритамот на животот и да го усогласи со времето потребно за производство на вина како што е Teran Barrique“ – објасни Анселмо Тумпиќ, креативен директор на Studio Tumpić/Prenc. Нивниот проект, пред успехот во Кан, освои голем број награди на хрватскиот натпревар за креативност IdejaX, регионалниот натпревар BalCannes и други почитувани меѓународни натпревари.
За агенцијата Bruketa&Žinić&Grey ова е веќе втор Кански лав: „Оваа кампања не е само за тестенини, ниту за пеење традиционални песни. Ова е кампања која зборува за припадност и љубов: љубов кон семејството, пријателите и оној мал дел од светот што го сметате за свој“ – нагласи Никола Жиниќ, менаџер на наградуваната кампања на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey, и додаде: „Зад оваа едноставна, генијална кампања стои одличен тим. Држејќи во рака мала кутија со точниот број на букви од една песна, го чувствувате вниманието што ѝ го посветивме и на тој начин ја материјализиравме кревкоста на наследството што лесно може да ни се лизне од раце ако не се грижиме за него.“
За потсетување, четири хрватски агенции: Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom и Bruketa&Žinić&Grey, претходно имаат освоено Кански лав – најпрестижната награда во креативната индустрија на глобално ниво. Ова е исто така трета година по ред како Cannes Lions го препознава квалитетот на хрватските креативци со тоа што ги покануваат во своето стручно жири: првиот претставник на хрватската креативност во жирито во Кан беше Јелена Фишкуш во 2022 година, минатата година во жирито на Cannes Lions и Cannes Young Lions од Хрватска учествуваа Давор Брукета и Дамир Циглар, додека хрватската креативност годинава беше претставена во жирито од Шон Поропат и Иван Голубиќ.
Овие достигнувања го одразуваат фактот дека хрватската адвертајзинг индустрија е една од најголемите во регионот и дека пазарот е сè посилен и континуирано го подобрува својот квалитет. Во последните неколку години, проектите на хрватските агенции за пазарни комуникации се издвојуваат во регионот со освојување награди и признанија – покрај Cannes Lions – и на други меѓународни професионални натпревари. Напредокот на целата хрватска комуникациска индустрија се рефлектира во зголемениот број на странски клиенти, меѓународни награди и членства во жирија на меѓународни натпревари. Ренесансата на индустријата се рефлектира и во фестивалот Денови на комуникациите, некогаш место за собирање локални експерти, а денес еден од водечките регионални настани што ја привлекува публиката со квалитетот на содржините овозможени од некои од најдобрите експерти од целиот свет.
Сите информации за фестивалот Cannes Lions се достапни на canneslions.com.